IngelaH
Trådstartare
Sv: Spännande klädsel...
Jag är heller ingen fena på symaskiner... papper, penna, färger, sax, klister och häftapparat är mer min grej... Jag får helt enkelt göra mig en engångsskjol! Eller vira in mig i ett lakan och drapera gardiner pålämpliga ställen, som Psycho' föreslog.
Mjaa... jag får drömma ett tag till och sen får vi se om det kan bli en ridkjol i alla fall nån gång...
Jodå, vi är faktiskt fler. Jag sitter ofta och funderar. Skulle vilja sy mig en ridkjol med massor av böljande tyg, men jag är ingen fena vid symaskinen precis. Jag är inte frididspedagog men väl fritidsledare så yrkesvalet spelar nog sin roll. En fin ridcape är jag också väldigt sugen på att sy. Såna här kläder kostar multum att köpa så det är inte ens ett alternativ. Ska jag få till det så får jag nog vänta tills jag kan uppbåda tillräckligt med tålamod med symaskinen. Om vi är flera som får tummen ut så kan vi ju lägga ut lite bilder på oss längre fram?
Jag är heller ingen fena på symaskiner... papper, penna, färger, sax, klister och häftapparat är mer min grej... Jag får helt enkelt göra mig en engångsskjol! Eller vira in mig i ett lakan och drapera gardiner pålämpliga ställen, som Psycho' föreslog.
Mjaa... jag får drömma ett tag till och sen får vi se om det kan bli en ridkjol i alla fall nån gång...