Spännande hus till salu - del 2!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vissa rum hade för mycket i efterhand ditsatt träpanel, det var inte så snyggt tyckte jag, särskilt inte när inte bredden på panelens brädor skilde sig mellan tak och väggar. vardagsrummet däremot...:love:

Haha ja ja gillade verkligen huset och inredningen! tycker att sladdhärvan kanske är lite mer än jag hade valt men för mig var det växthuset som skar sig så.

Tänk vad olika det kan vara. Jag tyckte hela inredningen var hemsk.
Jag med - plus att eftersom huset var byggt 1991 (dvs börjar närma sig allt större underhållsarbete) så känns det lite så att de lagt så mycket krut på ytan (Jag vet nytt kök=investering=avdragsgillt, dränera=underhåll=ej avdragsgillt). Jag skulle bli rädd att sitta med Svarte Petter om inte husets pris avspeglade slitaget.

Spännande takösning på detta hus
9322138285.jpg

Fast jag tycker det är synd att de inte utnyttjat takhöjden och satt in större fönster i vardagsrummet. - även om jag nu inte är så överdrivet förtjust i rum med högt i tak.

http://www.blocket.se/goteborg/Uggledalsvagen_79__Goteborgs_stad_57399605.htm?ca=15&w=2&direct=1

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 079
Senast: gammalek
·
Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 140
Senast: QueenLilith
·
  • Låst
Hemmet Tråden började bli lite lång så jag fixade en ny! http://objekt.fastighetsbyran.se/Objekt/?source=Hemnet&ObjektId=1172590&images=1 Ja...
103 104 105
Svar
2 088
· Visningar
172 858
Senast: vallhund
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Igår var första kvällen hemma och jag noterade hur tidigt det blev mörkt på kvällen. Det var förvisso äkta skitväder ute men jag gjorde...
Svar
0
· Visningar
255
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama