Spanjorskans hingst

W

wert

I gårdagens WC - hoppning var ju helt underbar. Vilken häst:love: Någon som vet något om den??

Sv: Spanjorskans hingst

inget annat än att den är 11 år e. Olisco - Muguet du Manoir

Jan Svanlund verkade ju också helt kär i den, Parmler mer måttligt... Jag tyckte den var lite för "tung" för min smak, men den hoppade ju som :devil:

ohh ja missade helgens sändning.. somnade!!!

Någon som har en bild eller någon länk där man kan se den ??
elller visar Eurosport de på onsdag ??? (förmodligen abar OS då)

Knapplån!

Jag missade tyvärr sändningen. Kan man få ett referat? Please!

Uäk. Gillade den inte, eller skulle nog se finare ut om den kunde jobba lite i stället för att gå med huvudet i vädret!

såg åxå sändningarna..:) många hästar va fina!!!

Den var ju helt fantastiskt, det måste väl varit någon mer än jag som såg att den hoppade hela banan själv utan någon som helst hjälp från tjejen?? Hon hängde ju bara med och styrde, hon hade ju i stort sett inget att säga till om!!

nej gillade inte typen på hästen. såg för tung och låg ut. gillar mer högresta "uppåt" hästar eller va man ska säga :p

Fantastisk hopphäst, men jag måste säga att den var anskrämligt ful:eek: Kanske hade den sett bättre ut om den gick i närheten av en korrekt form...

Den var ju helt underbar! Men inte som hopphäst på den nivån kanske.. inget jag kulle säga nej till dock! :)

monchestre skrev:
Fantastisk hopphäst, men jag måste säga att den var anskrämligt ful:eek: Kanske hade den sett bättre ut om den gick i närheten av en korrekt form...

Okej jag tyckte också att den var långt ifrån fin men formen inne på en hoppbana spelar ju faktiskt ingen roll, så länge hästen hoppar bra finns det ju ingen mening med att bråka med den. Och hoppa kunde den ju...

Hästen ser ut som en 2 ggr så stor Feliciano...fast du tänker dig ännu tyngre och mycket längre. Såg ut som en långtradare i kroppen.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Under gårdagen startade världsettan Henrik von Eckermann tillsammans med Glamour Girl i en 1,50-hoppning i Mexiko. Det blev inget sämre...
Svar
0
· Visningar
78
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Två som behåller sin tätplacering och en som kliver upp. World Breeding Federation for Sport Horses, WBFSH, har presenterat årets...
Svar
0
· Visningar
54
·
Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
51 985
Senast: fio
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Efter en förändring av formatet som infördes vid de olympiska spelen i Tokyo 2021, kommer hoppningens lagtävlingen att äga rum först...
Svar
0
· Visningar
77
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka