Unafraid
Trådstartare
Jag har en knäpp häst, hon leker jättemycket och halkar och sträcker sig osv. På sommaren har hon dom senaste tre åren lyckats med lekskador i hagen, jag antar att hon kommer i full fart och stannar med en sladd och fläker sig i dom flesta fall. Det spelar ingen roll om hon går själv eller med kompisar, eller att hon går på lösdrift, får väldigt lite kraftfoder osv. Hon tycker helt enkelt att livet är så fruktansvärt kul! En liten depression skulle inte sitta fel så hon inte var så lycklig jämt!
Då funderade jag på om jag kan ha traktbrodd på henne i hagen, så hon har bättre grepp när hon hoppar omkring.
Är det någon som har gjort något liknande för att förhindra skador? Hon har sällan tappskor och trampar sig sällan vintertid, så det tror jag inte är en risk.
Alltså broddar på i hagen, av vid ridning?
Då funderade jag på om jag kan ha traktbrodd på henne i hagen, så hon har bättre grepp när hon hoppar omkring.
Är det någon som har gjort något liknande för att förhindra skador? Hon har sällan tappskor och trampar sig sällan vintertid, så det tror jag inte är en risk.
Alltså broddar på i hagen, av vid ridning?