Spana in kaggen

Gnist

Trådstartare
:eek:

Ser bra ut tycker jag..

:banana:.....................:bump:.....................:banana:

Jnta-08-03-08020-l.jpg

Kort men lite intensiv period nu i vinter med 2 valpkullar, men hur tusan får jag tikarna att löpa när det passar mig :confused:

;)

Gissningar på antal och kön, någon??

Hon har 2 veckor kvar innan beräknad valpning!

( Och innan "vissa" trianglar/piper i tråden: Alla valparna är redan borttingade för länge sedan :cool: )

Sv: Spana in kaggen

6 st gissar jag på :D Lika många tikar som hanar (för att göra det enkelt för mig att gissa)

Jag gissar på 7 stycken. 2 tikar och 5 hanar.

Jösses, brukar folk triangla dina valptrådar!

Jag gissar på 7 stycken. 2 tikar och 5 hanar.

Jösses, brukar folk triangla dina valptrådar!

:eek: Vill ha många tikar, så din gissning hoppas jag inte slår in ;)

Jo, det händer att mina trådar blir betraktade som annonser :smirk: och antingen då trianglas eller så skrivs det otrevligheter i dem, så det är bäst att redan från början upplysa om att alla valpar mina tikar kan tänkas klämma ur sig redan är sålda. Vilket är helt sant dessutom :cool:
Med lite tur slipper jag tjafs då.. ;)

Och jag som tänkte att du vill säkert ha hanar när det är jakthundar, så jag tänkte vara snäll ;)
Men då ändrar jag mig..det blir 2 hanar och 5 tikar :D

:devil:

Det är ingen fara på taket, om det skulle bli ditt första alternativ heller, om jag säger så ;)

Gissar på 9 valpar 5 h 4 t, fast jag misstänker att du vil ha tvärt om :D

Liknande trådar

Övr. Hund Tänkte berätta hur det går med vår nya hund. Vi fick en 4-årig amrishane som omplacering för ca 6 veckor sedan. Den tragiska...
Svar
8
· Visningar
2 225
Senast: mandalaki
·
Hundavel & Ras Att ta valpar på sin tik Lite allmänt om tik, parning och valpning. Vill man lära sig mer, så rekommenderar jag hunduppfödarens...
2
Svar
26
· Visningar
5 985
Senast: lundborg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka