Sov gott min älskade Liten

tesora

Trådstartare
Nu har min älskade liten lämnat oss!!! :cry: :cry:
För en timme sedan så fick hon en hjärnblödning! det tog oss 20 minuter att komma till veterinären , sen tog vi bort henne !

Hon blev 20 år och sju månader :love: :love: ¨

Tack för allt du gav mig ! Jag var med när du föddes !! Du var en stolt och vacker taxfröken men mycket bestämda åsikter

Jag kommer att sakna dig du var mitt liv!! Men du gav mig en underbar gåva förutom din kärlek och många skratt!! Jag har din älskade dotter här hemma och dina vackra barnbarn:love: Som nu ska föra dina och din mammas gener vidare !!!

Jag älskar dig !! Vet ej hur man ska klara det här ,Men jag vet ju att det går ! Överlevde ju när din mor gick bort och henne hade jag ju i 19 år !!
Och jag har dig ju kvar i dina vackra barn och barnbarn som sagt !!

Liten !! (petite Famme )
SVChampion SUCH Svenkjaktchampion
På bilden 20 år:love:
liten-1.jpg


Ursäkta den något konstiga texten ,men allt är snurrigt just nu! Ville bara hylla min älskade lilla vovve :cry:

Tesora
 
Sv: Sov gott min älskade Liten

Oj de va mej en gammal dam de!
Men hon gav dej säkert många fina minnen, och ni fick ju 20 fina år tillsammans!!

Även om de känns tungt.....!!

*Tröst kramar till Dej*
 
Sv: Sov gott min älskade Liten

Alltid jobbigt att förlora en vän och familjemedlem!

Men 20 år!!! Wow!
 
Sv: Sov gott min älskade Liten

20 härliga år verkar ni fått tillsammans. Tänk 20 år, helt otroligt :love: Och jagat har hon också fått göra :)
 
Sv: Sov gott min älskade Liten

Stackars dig som förlorat en livskamrat, men trots allt var det väl inte helt oväntat...
Blir taxar generellt gamla eftersom du haft 2 så gamla?
 
Sv: Sov gott min älskade Liten

Fantastiskt med 20 år!

Det är kvalitet!

Förstår att det känns otroligt hemskt just nu!

Sänder varma tankar!
 
Sv: Sov gott min älskade Liten

den här linjen blir tydligen väldigt gammla ! Det är tungt när man varit med från den dagen dom föddes eller ja till och med blev till!

Tackar alla för stödet ! Man blir lätt vilsen när en livskamrat försvinner !!

Tesora
 
Sv: Sov gott min älskade Liten

Ja hon älskade sin jakt !!!!!!!!!! Och sina viltspår !!
Men det var roligast att gå autentiska viltspår !!
Utställning var TRÅÅÅKIGA !!! hihihihihi Det var damen med fart i min lilla liten !!

Tesora
 
Sv: Sov gott min älskade Liten

Många Tröstkramar vill jag sända dig. Känns hemskt att förlora sin vän. Du får se tillbaka på alla goda och fina stunder ni haft. Jag förlorade själv min greyhoundvalp för ca en vecka sedan i en olyckshändelse. Saknaden är stor. Det är så tomt.
 
Sv: Sov gott min älskade Liten

Det var ett fint liv hon fick din gamla gumma...och skönt ändå att ni hade så nära till veterinären och att det gick fort...men saknaden kommer säkert inte att vara lätt.
 
Sv: Sov gott min älskade Liten

Jag kan inte hålla tillbaka tårarna... Man kan riktigt känna hur speciell hon var!! Tröstkramar!
 
Sv: Sov gott min älskade Liten

Åh, fina lilla hund....

Beklagar sorgen Tesora, svårt att hitta ord. Är dock glad att jag fick chansen att träffa Liten ett antal gånger- sällan har jag träffat en hund med en så stor personlighet! En verkligt fin hund.

/kt
 
Sv: Sov gott min älskade Liten

:cry: I dag var en tung dag !! Vi var i väg och lämnade henne till separat kremering ! Jag har gått fram och tillbaks hela natten och tittat på henne och pratat med henne ! Men nu är hon borta !
Hon låg så fint i sin lilla låda nerbäddad med sin älskade mjukdjur APA APA :love: Den enda leksak som hon verkligen har ÄLSKAT !!!
Han var bara ett år yngre en henne själv ! Nitton år och mycket sliten , Så det var inte mer en rätt att hon fick honom med sig dit hon ska nu ! På nya spännande äventyr !!


Tesora
 
Sv: Sov gott min älskade Liten

Tack !! Ja du har ju träffat den lilla några gånger !:love:
du har så rätt hon var en stor personlighet! Som lämnade tassavtryck i många människors hjärtan :cry:


Tesora
 
Sv: Sov gott min älskade Liten

Tack ! kramarna värmer och behövs :cry:
Och tack älskade stollan för den fina bilden du tog på henne :love: :love: Är dig evigt tacksam för den !!

Tesora
 
Sv: Sov gott min älskade Liten

SAKNAR HENNE!:cry:

Hon har haft det bästa livet ett djur kan ha,
hon har bott hos DIG!


Massor med KRAMAR från OSS!
 
Sv: Sov gott min älskade Liten

Jag hade ALDRIG klarat det utan dig :love: :love:
Och M som var här hemma och tog hand om hundar och hästar när vi var i väg med vårans liten i går och i dag !!!

Så svårt att säga det man känner i en sån här stund !:cry:
Men du vet vad jag känner !!!!

Kramar i massor Tesora och alla andra vovvar ,hästar ,katter och fåglar här hemma !!



Tesora
 

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 385
Senast: Troll
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok För knappt ett år sedan så var jag på fullaste allvar på väg att säga upp mig från det jobb jag då nyligen hade börjat på. Orsaken var...
Svar
0
· Visningar
385
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Det värsta som någonsin kunnat hända har hänt. Åkte i onsdags till ett djursjukhus i annan stad för att göra en lungundersökning då man...
2 3
Svar
51
· Visningar
6 207
Senast: bollen__
·
Övr. Hund På söndag för exakt fem år sedan bilade jag och familjen ner för att hämta hem min alldeles första egna vovve, en liten bulleherre vid...
Svar
3
· Visningar
1 268
Senast: Jenka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp