Sv: Sötsaker

Cheese cake dekorerad med hallon. Sen gör min mor en fantiskt god juldessert med apelsinskivor i en lag med smak saffran och stjärnanis, serverad med vispad grädde :d

I övrigt är jag ganska ointresserad av sötsaker :)

Åhh hur ska jag kunna välja? :D
Pinocciotårta, marängtårta med jordgubbar, kladdkaka, wienerbröd, vaniljbullar, cheescake'en på Ikea, nutella-panacotta, paj med vaniljsås, bakelser av alla dess slag!

Åh, Pinocchiotårta! Det är ju så gott så jag dööör!

KL
Jag gillar utöver ovan; semlor, marängswiss, chokladtårta, Ben & Jerrys Half Baked, Yollibox Mango, hemgjord rocky road choklad, och dyra och goda chokladpraliner.

Kladdkaka, chokladpudding/mousse och Gino. Men det är också i princip det enda jag tycker om i efterrätts/bak väg (och kanelbullar).

Liknande trådar

Äldre Någon som bolla lite biltankar? Allt vad leasing heter blev sågat av mina kollegor vid lunchbordet idag och elbilar hade de noll koll...
Svar
17
· Visningar
2 314
Senast: lillkillen
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter ett par månaders inaktivitet pga min trasiga arm och insikten om hur svag och förstörd armen blev av inaktiviteten, samt hotet om...
Svar
0
· Visningar
771
Senast: cassiopeja
·
Övr. Barn Får era barn äta sötsaker och gottsaker såsom chips, godis, salta pinnar etc? hur ofta? Varför/varför inte? Hur mycket får dom äta när...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
4 391
Senast: Mammas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar