Sorgligaste filmen?

Sv: Sorgligaste filmen?

*kl

själv plockar jag fram "De dimhöljda bergens gorillor".

Gråter sällan till film -jag har någon slags "off-knapp" när det inte "är på riktigt" men just den filmen gråter jag mig igenom.

//LillaGubben
 
Sv: Sorgligaste filmen?

Men ni har ju missat den sorgligaste filmen av dem alla

Angels Crest
http://www.imdb.com/title/tt1559040/

Här bör man ha servetter eller nåt redan från början *tips*

Den var HEMSK (och den är verkligen hemsk...) MEN den är så bra spelad att man trots att man grinar hela filmen ändå inte kan låta bli att tycka att den är BRA...

Anledningen till att jag såg den var just "My sisters keeper" (Thomas Dekker) som inte var i närheten av Angels Crest. My sisters keeper är ju ändå "småsöt-sorglig"...

Remember me är ju "bara" sorglig de sista minutrarna (men oj vad man grinade då)
 

Liknande trådar

Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 196
Kultur Med tanke på de andra trådarna. Vilken är den sämsta filmen ni sett? Det finns ju många, men om ni måste välja ut just en och peka på...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 468
Senast: Enya
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 387
Senast: Troll
·
Hemmet Jag skulle vilja ha en svart takkrona i mitt vardagsrum 😄 Har googlat lite men det finns så mycket och lika många suspekta hemsidor. Tar...
2
Svar
21
· Visningar
1 201
Senast: Idas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp