Sorgligaste filmen?

Sv: Sorgligaste filmen?

Jag gråter i stort sett aldrig på film. Men Ladder 49, där går det inte längre. Hua.
 
Sv: Sorgligaste filmen?

The Impossible, handlar om tsunamin. Värsta jag sett.
Jag saknar dig är också en bra film om man vill ha gråtfest.
 
Sv: Sorgligaste filmen?

+ 1 på My Sisters Keeper.

Herregud, jag brukar inte gråta när jag ser på film men när jag såg den på tv här om veckan så tok-grinade jag nästan hela filmen O_o
Och den är jättebra också!
 
Sv: Sorgligaste filmen?

*kl*

Vad heter filmen om tjejen som får cancer och blir kär i sin läkare? Stort gråtkalas till den, väldigt bra film.

Och filmen med den älskade golden retrievern? Är det Marley? Den såg jag på en gotlandsfärja. Var så sjösjuk att jag satt helt grön i ansiktet, och så visade dom den filmen så jag lipade också..

Annars lipar min sambo mer än mig till filmer.
 
Sv: Sorgligaste filmen?

kl*

Black Beauty från -94 får jag verkligen kämpa för att inte börja storböla och likadant Hachiko.
Det är väl dem enda som jag är känslig emot, vad jag kan komma på nu såhär:p
 
Sv: Sorgligaste filmen?

Är Spirit sorglig? :o


kl

Jag säger Barberaren i Sibirien, såg den för 5 år sedan och kan fortfarande gråta när jag tänker på den.

Annars är ju Black Beauty och Titanic duktiga på att producera tårar hos mig.
 
Sv: Sorgligaste filmen?

Jag grinade iaf en skvätt när jag såg den senast:p, först när de blev fångade och sedan när de var fria (och för att musiken passade så bra till liksom). Men den kanske inte räknas som _sorglig_ men jag kategoriserar den iaf som "grin-film".
 
Sv: Sorgligaste filmen?

Det är inte ofta jag bölar till en film , men My sisters keeper, jisses tårarna bara forsade ner för kinderna i princip hela filmen:D
 
Sv: Sorgligaste filmen?

Jag dränkte pojkvännens tröja när vi såg The blind side, likadant med I taket lyser stjärnorna :cry:
 
Sv: Sorgligaste filmen?

om du grät för kite runner så bör du läsa " a thousand splendid suns" samma författare men tusen ggr sorgligare....
 
Sv: Sorgligaste filmen?

The Green Mile
My sisters Keeper
I taket lyser stjärnorna
Jag saknar dig
Hachico
Eight below
A walk to remember
Remember the Titans
The last song
Koizora
 

Liknande trådar

Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 196
Kultur Med tanke på de andra trådarna. Vilken är den sämsta filmen ni sett? Det finns ju många, men om ni måste välja ut just en och peka på...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 468
Senast: Enya
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 387
Senast: Troll
·
Hemmet Jag skulle vilja ha en svart takkrona i mitt vardagsrum 😄 Har googlat lite men det finns så mycket och lika många suspekta hemsidor. Tar...
2
Svar
21
· Visningar
1 201
Senast: Idas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp