Sorgens dag

Mauthoria

Trådstartare
:cry: Våran älskade Emil avlivas idag, fy fan så orättvist! Bara två år gammal och världens goaste pojk! Så fruktansvärt lessamt! Han skadade sig i premieloppet så illa att veterinären rådde oss att ta bort han :( Kommer sakna han så oerhört! Älskade vän och buse....du fattas oss!!

Sv: Sorgens dag

Han felade och tog ett sådant felsteg att han slog i frambenet med bakbenet så senan på frambenet ovanför kotan gick av :cry: Veterinären rådde oss till det då det skulle ta lång tid av smärta för han och att han kanske aldrig skulle bli helt återställd. Fruktansvärt, jävligt och sååå lessamt! Blir tomt hos oss nu :(

Han felade och tog ett sådant felsteg att han slog i frambenet med bakbenet så senan på frambenet ovanför kotan gick av :cry: Veterinären rådde oss till det då det skulle ta lång tid av smärta för han och att han kanske aldrig skulle bli helt återställd. Fruktansvärt, jävligt och sååå lessamt! Blir tomt hos oss nu :(

Jag var där och hjälpte till känner för er :cry: så ledsamt när sånt här händer. :( Absoluta höjden av otur alltså :cry:

Tack för omtanken! Så fruktansvärt! Verkligen maximal otur :( helt otroligt lessamt..tomt i vårat stall nu :cry: Svårt att tro det är sant. Jobbigt för min far att komma hem med tom kärra och tungt att plocka ur selen och det :(

Var du där Civil action? Jag skulle åkt med, som alltid annars, men jobbade så hann ej med :( också jävla typiskt! Inget avsked...

Tankarna går ju hela tiden att man kunde tagit hem han.."tänk om"...men hade ju blivit så jobbigt för han..ont och bandagerat ben för en lång tid framöver..inte få gå ute eller så...han som var så fylld av energi..hoppade och sprang heeela dagarna och lekte med det som fanns :) Hinkar, grenar..ja you name it :)

Liknande trådar

Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
11 065
Senast: gulakatten
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 625
Övr. Hund Min älskade hund dog i tisdags, 14 år gammal. Sorgen är helt enorm men jag har fastnat i ett tänkande med skuldkänslor. När det hände...
Svar
6
· Visningar
2 164
Senast: Sonic76
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 782
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2