Sopsäckar

L

liselott

Hejsan alla!

Jag behöver verkligen få tag på enorma plastsäckar. Jag har tidigare köpt jättestora sopsäckar, men nu kan jag inte hitta detta någonstans. Är det någon vänlig själ som vet hur man kan få tag på sopsäckar som är större än 106 cm i öppningen. Finns det fortfarande? Den bör inte vara "kortare" än 100 cm i längd (djup) men det är mindre viktigt. Behöver ha säckarna så fort som möjligt!

Om det inte går att få tag på så stora, har någon förslag på hur man ska göra då, har en behållare i en papperstugg som är så stor att vanliga svarta sopsäckar (125L) räcker ungefär till halva.... vilket innebär att man har pappersfnas över allt!

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har i omgångar letat efter en snygg jobbväska som rymmer lika mycket som en kappsäck men som designmässigt är mer handväska än tote...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 076
Senast: Septicemia
·
Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott...
2
Svar
20
· Visningar
7 601
Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
30 223
Senast: EmmaW
·
Äldre Jag tror att vi precis har varit med om den absoluta höjden av idioti i bostadssammanhang! Dottern har precis blivit sambo och flyttat...
2 3
Svar
42
· Visningar
8 902
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar