Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag brukar vara den med starkast åsikt kring hur jobbigt det är med vintertid i de sammanhang jag diskuterar det. Men här tror jag minsann att jag funnit en övermanVi byter till vintertid i slutet på oktober och till sommartid i slutet på mars. Med andra ord 7 månaders livsutrymme och 5 månaders total uppgivenhet.
OupsJovisst, men du skrev ju sju plus sju
Ambitiöst ändå! Microklockan ställer jag om enkelt, ugnsklockan går bara att ställa om efter strömavbrott (ja, lär väl gå att dra ur sladden också, men förr eller senare går väl strömmen ändå, så lika bra att vänta?) och bilklockan går nu rätt helt automagiskt.För FÖRSTA gången på alla år som vi har haft bilen lyckades jag ställa om klockan utan att titta i manualen ! Det, ni...
Du fungerar som jag känner av det där hela sommaren.I år kommer jag inte påverkas så mycket då jag troligen jobbar kväll hela sommarperioden.
Annars så normaltid tack, tycker det är ett helvete att gå upp kl 5 på sommaren än på normaltiden. Spelar ingen roll hur många timmar jag sover så tycker jag det är så mycket kämpigare att gå upp, men inte konstigt då klockan egentligen är 4 och inte 5.
En kompis jag delade lägenhet med när vi gick i gymnasiet hade det bandet med Gyllene Tider och det gick jämt och ständigt, på MIN bandspelare! En fest försvann det och kom aldrig tillbaka och jag var så tacksam!Tänker alltid på det här när sommartid diskuteras. Sån nostalgi!