Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag satt också och tvekade lite, är ganska orolig för att det inte ska gå vägen. Men bestämde mig för att jag vet att det inte ändrar någonting, jag kommer bli lika besviken oavsett. Jag svänger mellan att försöka hindra mig själv från att ta ut glädjen i förskott, till att säga till mig själv att sluta oroa mig och istället glädjas åt att jag är gravid just nu i alla fall.Så bra, jag vågar inte hoppa in förrän jag gjort mitt VUL och ser att det ser bra ut den här gången men det är bara några dagar till och jag hoppas jag har anledning att hoppa in här efter det
Vad skönt!Nu hoppar jag in också, för idag såg vi ett pickande litet hjärta och allt såg bra ut! För bra för att vara sant, så inställd på att det skulle vara något fel den här gången med. Läkaren mätte till 6+1 men om man räknar på min ägglossning så är jag i 7+1. Vet inte vad som blir mest rätt att räkna på just nu. Har bokat tid för inskrivning nu också, blir ganska sent men jag sa till dom att jag ju redan varit på två innan och hört hälsoinformationen så att det nu skulle klara sig.
Vad skönt!
Jag ska på ultraljud om två veckor. Jag mår väldigt bra, och märker egentligen inte av några symtom alls. Och det gör mig orolig,tänker att det avstannat och dött därinne. Jag vet att det är tidigt och symtomen kanske kommer, men just idag har jag svårt att hantera oron.
Igår däremot kändes det jättebra. Var på inskrivning på MVC då, och tyckte att min barnmorska verkade bra. Fick tid för KUB-ultraljudet och en tid för hälsoinformation i grupp.
Det går bra. Janusinfo har bra info om läkemedel och fosterpåverkan. http://www.janusinfo.se/Beslutsstod/Lakemedel-och-fosterpaverkan/?docid=1732Postafen är väl alltid ok som gravid? Det låter lite tveksamt i bipacksedeln. Jag behöver det inte varje dag men tror det kommer behövas mot åksjuka vid en långresa om ett par veckor.
Vad skönt!
Jag ska på ultraljud om två veckor. Jag mår väldigt bra, och märker egentligen inte av några symtom alls. Och det gör mig orolig,tänker att det avstannat och dött därinne. Jag vet att det är tidigt och symtomen kanske kommer, men just idag har jag svårt att hantera oron.
Igår däremot kändes det jättebra. Var på inskrivning på MVC då, och tyckte att min barnmorska verkade bra. Fick tid för KUB-ultraljudet och en tid för hälsoinformation i grupp.
Tack för uppmuntrande ord!inte med i denna tråd men får första bebisen i april. men tänkte bara "peppa" dig med att jag hade noll tecken på graviditet fram till vecka 6 (tyckte jag var lite sen, men tänkte inte så mycket på de, försökt ganska länge men när sambon jobbar utomlands 2veckor varje månad blir de tufft o matcha rätt i ägglossningen). Men sen kom symtomen som en blixt från en klar himmel o nästa 7veckor var hemska Aldrig varit så trött o mått så illa o spytt så ofta i mitt liv
Så jag hoppas du får lite symptom snart så blir de kanske lite lättare o slappna av, även om jag alla dagar i veckan hade valt mim svägerskas graviditet (bf två dagar efter Mig) som inte haft ett endaste symptom hitills
Lycka till allihopa!!!
Vad skönt!