Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hmm fortfarande har jag inte så värst mycket symtom, kanske liite ömma bröst om man trycker på dom känns det lite..Kan bli lite illamående om jag inte ätit på länge kommer ibland på morgonen och ibland på kvällen.
Hur har ni andra det med symtom?
Varierar från dag till dag! Framförallt är det illamående, främst om jag inte ätit på ett tag, samt vansinnigt ömma bröst.
Känner även av trötthet, börjat känna ett behov att liksom vila middag.
Jag känner mig varmare än vanligt, är normalt frusen men nu kan jag mer bli lite varm nästan.
Men vissa dagar, som igår, inga symptom alls. Är ju så tidigt för mig än.
Hmm fortfarande har jag inte så värst mycket symtom, kanske liite ömma bröst om man trycker på dom känns det lite..Kan bli lite illamående om jag inte ätit på länge kommer ibland på morgonen och ibland på kvällen.
Imorgon har jag BIM så då får vi se om jag får äran att hoppa in i er tråd eller ej
Och nu har jag rosa på pappret...
Det kommer färskt blod nu så det är nog kört för min del