Hälsar och vinkar till er alla!
Hos oss är allt bra. Raphael sover oförskämt bra på nätterna. Oftast ammar jag när jag går och lägger mig någon gång mellan 23 och 01, sedan vaknar han runt fyra igen, ammas och sover sedan tills storasyskonen vaknar vid 7-8 någon gång.
Dagtid ammar han mycket oftare, häromdagen hade han bara ca 30 minuter mellan matningarna - då var jag lite knäckt faktiskt... Idag har jag ammat ungefär 04, 07, 09, 11, 13, 14, 16, 19 och precis nu (21) så det varierar väldigt mycket. Kvällen kan nu bli hur som helst: antingen äter han konstant till ca 01 eller så sover han tills jag går och lägger mig. Då vaknar han till av blöjbyte och d-vitaminer och ammas igen.
Jag är ganska väl återställd tycker jag. Livmodern är så gott som tillbaka dör den ska vara, det är ömt där jag är sydd, men det gör inte ont att sitta eller gå på toa eller så. Däremot tror jag att gossebarnet knäckte till min svanskota lite för den är ganska öm och det gör ont att sätta sig och resa sig.
Men det är ju sånt som läker.
Har börjat gå lite kortare promenader varje dag med de två småttingarna i tvillingvagnen (=ca 30 kg att skjuta omkring på). I början kände jag obehag i bäckenbotten redan efter 1-15 minuter, men redan nu efter 7-10 dagar går det bättre.