Sommarföräldrar 2014

Glukosbelastningen var inte så farlig förutom att jag var sjukt uttråkad och höll på att dö av värmeslag och illamående emellanåt. Hade väntat mig tjockare konsistens på det som skulle drickas men det var ju bara som saft utan smak annan än socker.

Glukosbelastningen var inte så farlig förutom att jag var sjukt uttråkad och höll på att dö av värmeslag och illamående emellanåt. Hade väntat mig tjockare konsistens på det som skulle drickas men det var ju bara som saft utan smak annan än socker.

Snart är det bara du och jag kvar i tråden som kan tokgnälla över värmen, alla andra ser ju till att ungarna kommer ut :p

Här är det iaf olidligt varmt om dagarna!

ÄNNU varmare? Jeez. Får väl vända på dygnet så jag är vaken på svala nätterna och ha på ACn i sovrummet på dan.

Ja vända på dygnet skulle verkligen vara det bästa!

I eftermiddags flyttade vi hästarna några hundra meter, sambon fick nästan släpa mig hem.
Det var såå jäkla varmt att gå i solen!

Önskar mig en hammock på verandan och en fläkt!

Var hos gyn idag, på bf-1.

Blodtryck 130/80! Men hemma var det nere på vanliga 110/70 igen som tur var. CTG ok men bebisen är ganska lugn vilket även stämmer med min uppfattning just nu. Men ibland drar han till med rejäla sparkar så än har han lite kraft och plats. Har inte börjat öppna mig alls ännu vilket var en besvikelse, men å andra sidan vet jag ju att det antagligen kommer att gå fort när det väl drar igång.

Har tider på måndag och onsdag också men hoppas ju på att kunna avboka dem!

Äntligen sover båda barnen här och vi firar sexårig bröllopsdag med glass. :love: Alkoholfritt bubbel i kylskåpet men jag vet inte om vi ids öppna flaskan nu...

Oj oj, jag har duschat svalt och sitter i bara trosor men det är VARMT! Stackars sambon håller på att riva tapet i hallen, jag känner inte för att göra nånting fysiskt alls just nu.

Nu kan ni borja spela pa min bebis om ni vill!
1) kommer idag pa bf
2) kommer imorgon
3) luras igen...

Har oregelbunda varkar. En del lite onda (kanske 3-4 pa en skala fran 1-10) andra bara obehagliga. Har tagit en paracetamol och gatt och lagt mig en stund nu for att se vad som hander. Ville egentligen stryka och tvatta fonster men det gick inte. Svarmor ar alarmerad och har packat vaskan.

Nu kan ni borja spela pa min bebis om ni vill!
1) kommer idag pa bf
2) kommer imorgon
3) luras igen...

Har oregelbunda varkar. En del lite onda (kanske 3-4 pa en skala fran 1-10) andra bara obehagliga. Har tagit en paracetamol och gatt och lagt mig en stund nu for att se vad som hander. Ville egentligen stryka och tvatta fonster men det gick inte. Svarmor ar alarmerad och har packat vaskan.

Jag satsar på idag! :banana:

Nu ösregnar det med åska, sitter ute vid hästhagen under ett traktorförråd och kollar så de inte är åskrädda.
De var väldigt stressade innan åskan bröt ut men verkar lugnare nu, förmodligen var det insekterna som var dryga.

Blixt med 1-2 sekunder till muller, jag vill hem :o

Håller tummarna @majola att det satt igång på allvar för dig nu!

Själv har jag tvivla på att den här ungen någonsin kommer komma ut. Lite molvärk då o då, men inga värkar. Njuter dock av den sista tiden som enbarnsförälder o att äntligen kunna äta igen nu när bebisen sjunkit ner o är fixerad!

Skönt med lite svalka @DarkInNight o @Madick! Har lovar de värme hela nästa vecka också. Som tur är här vi svalt i huset o det här varit en skön bris ute idag.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka