Nej och det är så sjukt jävla SORGLIGT!Men dessvärre inte förvånad...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej och det är så sjukt jävla SORGLIGT!Men dessvärre inte förvånad...
Detta passerade helt obemärktVem är den andra användaren som borde blivit ifrågasatt menar du?
.
Det där har jag inte ens sett förrän du citerar det.Detta passerade helt obemärkt
"Killar och gubbar brukar dock inte vara rätt ut elaka, mest äckliga.
Tjejer däremot, fy fan vad elaka de kan vara Sitta och tissla och tassla bakom och tro/inte bry sig att man hör.
Vi tjejer ska hålla ihop! "
Jag höll med.
Detta passerade helt obemärkt
Tjejer däremot, fy fan vad elaka de kan vara Sitta och tissla och tassla bakom och tro/inte bry sig att man hör.
Jag höll med. Fick skit.
Jag höll med.
Det där har jag inte ens sett förrän du citerar det.
Vad snackar du om? Du har väl inte en jävla aning om hur det såg ut på mitt högstadium? Vad jag skrev var att jag inte sett det som @tanten citerade.Så de ''coola'' tjejerna på högstadiet gjorde inte så hos dig? Förnekelse var det ja.
Aha det missade jag helt. Jag blir dock inte förvånad att du blir ifrågasatt om du höll med.Detta passerade helt obemärkt
Jag höll med.
Att män inte är elaka på samma sätt som kvinnor är ju världens myt. Om dom är så jävla oförargliga och bara lite småäckliga förstår jag inte varför de är överrepresenterade som gärningsmän när det gäller misshandel och våldtält till exempel.
Aha det missade jag helt. Jag blir dock inte förvånad att du blir ifrågasatt om du höll med.
Att män inte är elaka på samma sätt som kvinnor är ju världens myt. Om dom är så jävla oförargliga och bara lite småäckliga förstår jag inte varför de är överrepresenterade som gärningsmän när det gäller misshandel och våldtält till exempel.
Nu skriver ni ju så mycket skit jag aldrig har sagt att det är skrattretande
Gubbar på bussen/tåget är mest äckliga, inte elaka.
Tjejer på bussen/tåget är rätt elaka när de tisslar och tasslar om mig.
@Lipperta Så det som TS beskriver- tafs, hon blir kallad hora, hot om våldtäkt - det är lite småäckligt men inte elakt?
Jag förstår verkligen inte.
Det där med att tjejer skulle va mer elaka och "smussliga" känns så himla klent, japp jag har helt klart sett det där tisslandet bland tjejer mer än killar. Men det handlar nog mer om att det förväntas att tjejer ska vara sådana. Däremot har inte killgrupperna (eller blandade kompisgäng) någonsin varit mindre elaka. Kanske om man ser det som att tisslandet är mycket elakare generellt då, jag anser inte att det skulle vara så.
Jag gick i två olika gymnasiklasser där båda två var endast tjejer. Den ena klassen va lite småtrist i attityd men den andra var otroligt trevlig och hjälpsam. Ingen var utsatt eller utfryst,
Hallå?
Gubbar på bussen/tåget är mest äckliga, inte elaka.
Tjejer på bussen/tåget är rätt elaka när de tisslar och tasslar om mig.
Alltså, på bussen/tåget det vi disskuterade i början av tråden. Äckelgubbar på tåg.
känns himla snett tycker jagJa det är ju det. Jag ser tisslandet som elakare generellt.