Solvalla 31 augusti? på söndag..

Sv: Solvalla 31 augusti? på söndag..

Jag ska dit med min vita och rida, så ser ni en galen vit ponnyhäst med cowboysadel så är det antagligen jag som sitter på :o :D

Hehe jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska göra, dom behövde ett par westernryttare men det är ju westernSM nu i helgen så inte helt lätt att få tag på...

Dom frågade klubben som la ut efterlysning på hemsidan och jag tror det är jag och en till som kommer åka... :)

Ska försöka hitta på en amerikansk flagga att ta med... vore ju rätt kul... men vart hittar man de här i byn liksom... hmm...

Vi får väl se om det blir nåt :bump:

haha :D pållen jag har med mig på söndag var totalt livrädd första gången han tävlade, grädden på moset så var det massa jippon på innerplan, typ tält osv.

men det brukar gå bra oftast :p någon gång måste de möta sin rädsla :p

haha, jadå de blir säker bra. hästen måste ju inte ligga precis bakom den vita :) men ser ni en häst som är lite...småknäpp så är de miiiiiiin :p men bra hästar ska ju vara lite...jobbiga har jag hört :angel: och den hästen KAN verkligen springa :eek:

vilken tid börjar det?
Kanske kan åka dit och kolla och försöka fota lite ;)
Men det beror som sagt på vilken tid det börjar, ska jobba på ridskolan till kl 11..

De sätter visst amerikansk prägel på Valla då, därav westernhästar antar jag. Fri entré för alla som har cowboyhatt :rofl:

var där och fotade idag, fotade från lopp 1 till lopp 9, så har ni ngn häst som gick ngt av dessa lopp pma. Dock inte dem bästa bilderna, då jag aldrig fotat trav plus att jag inte lärt mig min kamera ännu.

*kl*

Jag kom aldrig dit idag... Kontaktpersonen i min klubb gjorde inte "sitt jobb" så jag ringde själv till solvalla igår för att ta reda på info när jag skulle vara där osv... men då hade dom redan bokat annan ryttare för dom inte heller hört något från klubben,....

Då blev jag rätt sur faktiskt :mad: (på den ansvariga på min klubb)

*kl*

Jag kom aldrig dit idag... Kontaktpersonen i min klubb gjorde inte "sitt jobb" så jag ringde själv till solvalla igår för att ta reda på info när jag skulle vara där osv... men då hade dom redan bokat annan ryttare för dom inte heller hört något från klubben,....

Då blev jag rätt sur faktiskt :mad: (på den ansvariga på min klubb)

vad tråkigt :(
jag som hade velat se din lilla vita irl..

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Daniel Wäjersten blev Kriteriekvalens kung och kvalade in tre hästar till superfinalen på Solvalla nästa helg. Nu har han bestämt vilka...
Svar
0
· Visningar
99
Senast: Gunnar
·
Samhälle Jag funderar på att åka till Arninge en söndag (från Nyköping), när jag åker dit tidigt på morgonen (7-8-tiden) så är nog trafiken rätt...
2
Svar
26
· Visningar
1 730
Senast: Mia_R
·
Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
301
Senast: Unafraid
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 536
Senast: Kakis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar