sökfunktionen

R

Raderad medlem 19815

Jag lyckas aldrig få fram det jag söker! Vad gör jag för fel??

Om jag t ex vill söka på föräldrapenning i förälderforumet så får jag upp en enda tråd fast jag vet att det finns i fler trådar.

Jag söker föräldrapenning och enbart i förälder. Hur kan det bli fel? :mad:

Hoppas att någon kan förklara.

Sv: sökfunktionen

Jag gick till forumet Förälder, klickade ned sökrutan och skrev in föräldrapenning och klickade OK. Jag fick fram 87 trådar.

Tack för att du svarar!

Jag väljer avancerad sökning och klickar sedan i "förälder"i listan till vänster. Jag väljer inte i något annat så det borde ju bli den bredaste sökningen av alla. But still nothing.

Jag har hittills gått till avancerad sökning och valt forum att söka i därifrån. Märkligt att inte detta funkar.

Prövade nu som du gjorde och nu funkade det, jättebra! Tack för hjälpen!

Jag provade med avancerat också, det fungerade.
Viktigt är att man skriver in hela ordet man skall söka på precis som den kan tänkas vara skrivet i texten eller i detta fallet kanske skriver färäldra* för att tala om att vad som helst kan få finnas efter föräldra

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 272
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 115
Senast: Thaliaste
·
Samhälle Jag funderar kring det här med att söka vård i en annan region än den man bor i. Jag har förstått att jag har rätt att söka öppenvård i...
Svar
2
· Visningar
384
Senast: manda
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 973

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka