söker vuxenutbildning i stockholm

andreapetshop

Trådstartare
hej!

jag har sökt på google om vuxenutbildningar med hund och zoobutik som inriktning,men jag hittar inte särskilt mycket.

Det enda som jag hittar med zoobutik som inriktning är i säbyholm men det blir alldeles för långt för mig att åka.

jag undrar om någon här kunde vara så snäll att hjälpa mig hitta något lite mer centralt och gärna inte så där skyhöga summor som man behöver betala.

tack på förhand:)

Sv: söker vuxenutbildning i stockholm

Har du kollat på www.zoorf.org ?
De har utbildningar som krävs för att man ska få jobba i zooaffär. (För tydlighetens skull, ALLA som jobbar i zooaffär måste inte ha gått dem, men någon i varje butik måste ha gått alla.)

Liknande trådar

Kropp & Själ Gammal användare men skriver under annat nick. Jag ska på möte i nästa vecka i min kommun för att diskutera att läggas in på...
Svar
13
· Visningar
2 432
Senast: Keb71
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 397
Senast: valpköpare
·
Hästmänniskan Hej! Jag är en tjej på 15 år som bor i Stockholm och har ridit i drygt 8 år på ridskola och nu blivit medryttare för andra gången på en...
Svar
18
· Visningar
3 151
Hundavel & Ras Hej! Jag håller på att bli tokig av beslutsångest och min nuvarande hunds pension kommer allt närmre. Jag vet verkligen inte vad jag...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
8 440
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023