Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vet du vad halsbanden heter?Jag gillar kombinationen reflexväst och blinkhalsband under de mörkare årstiderna.
Köper blinkhalsband på eBay som går att ladda via USB samt reflexväst har jag Micro Vest från Hurtta men Hööks har en kopia på exakt den modellen fast billigare.
Vet du vad halsbanden heter?
Sök på typ Rechargeable USB Waterproof LED Flashing Light Dog collar så kommer de upp massor!Vet du vad halsbanden heter?
Tack för påminnelsen! Jag måste leta upp mina...Sök på led collar USB. De är one size så man klipper till rätt längd, fungerar jättebra! De har varsin färg så jag vet vilken hund som är var
Samma förhållanden o halsband so @Voff
Men man syns och ser hundarna,jag har ovanpå allt ett helt gäng sådana där blinkande smålampor i matchande färger på mig själv o på koppletDet ser ut som om man rastar julgranspyntet
Och varför inte det? Halsband o selar blinkar ju och dom jag har är egentligen sådan man kan hänga i halsbandet tex.Och det är nu en visst nick kommer att hoppa in och skriva att man inte får ha blinkande lampor...
Och det är nu en visst nick kommer att hoppa in och skriva att man inte får ha blinkande lampor...
Vet du vad halsbanden heter?