Kanon, tack ska du ha! Vad bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanon, tack ska du ha! Vad bra
Det är väl sådana där afrikanska man får ha? Inte svenska igelkottar. Jag har iaf sett flera afrikanska. En gång hittade jag en utomhus till och medDet här är inte riktat till dig eller menat som kritik, men är nyfiken på om det är lagligt att hålla igelkottar som husdjur i Sverige? Vet att folk gör det i andra länder, men det är väl ingen domesticerad art. Samma med tanrek (som jag fick googla).
Ja precis, lärde mig det sen. Oj! I Sverige?Det är väl sådana där afrikanska man får ha? Inte svenska igelkottar. Jag har iaf sett flera afrikanska. En gång hittade jag en utomhus till och med
Ja, nu verkar det ju visserligen vara under vissa specifika förutsättningar, men jag blev också förvånad.Blev väldigt shockad att man kan ha en räv!!!!!!!!
Tänker också att det handlar om pygmékottar. Sådana får man ha, men det finns rätt gott om regler för Hur man får ha dem, detsamma med rävar - där tänker jag att det handlar om domesticerade rävar a'la pälsfarm och att det finns strikta regimer. Man får absolut inte ta en räv från det vilda.Det är väl sådana där afrikanska man får ha? Inte svenska igelkottar. Jag har iaf sett flera afrikanska. En gång hittade jag en utomhus till och med
De är ju ofta vana vid att bli matade av människor, runt hus och gårdar. De kan bli riktiga små pestar och börja trava in i huset om man har dörren öppen. Det låter gulligt, men vilda igelkottar har ofta ohyra och kan dessutom bitas.Hittade en mega söt igelkott i Linköping på en restaurang en gång den va helt orädd
Absolut inte koppel på marsvin. De har väldigt känslig ryggrad.Har hört att man kan gå med råttor och marsv i koppel men vet inte om det är något man ska prova
NejVa?? Jag hörde om en artikel om en familj som hade en sgägagm ( en sorts ödla) och den var jätte social kan visa artikeln