Söker hundfoder Köksmästaren

Smulan75

Trådstartare
Fick ett tips om ett hundfoder (bantning) som ska heta något ungefär med "Köksmästarens" och som finns att köpa i Kinna/Skene.

Nu undrar jag om någon vet om det finns att köpa i göteborg någonstans?

Sv: Söker hundfoder Köksmästaren

Smulan75 skrev:
Fick ett tips om ett hundfoder (bantning) som ska heta något ungefär med "Köksmästarens" och som finns att köpa i Kinna/Skene.

Nu undrar jag om någon vet om det finns att köpa i göteborg någonstans?

Du behöver inte åka långt för att skaffa ett bra bantningsfoder till din hund. Kolla hos närmaste hundaffär, så får du hjälp. Även en bantande hund måste få rätt mängder fett och protein.. "Köksmästaren" har jag aldrig hört talas om.....

Spelar det någon roll om det är just köksmästaren eller vad det hette... annars har Hill's ett jättebra bantningsfoder...

Det råkar inte vara Hundköket du menar? (lite likt i alla fall :angel: )

Liknande trådar

Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
831
Senast: TantAgda
·
Hundavel & Ras Konstig rubrik kanske, men.... Vi förlorade vår hund under julhelgen, hon blev nästan 16 år, så det var väntat. Men ändå är vi nog lite...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 961
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
742
Senast: MML
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
680
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka