På de första frågorna hänvisar jag till Hillsbon2's svar, onödigt att skriva samma sak två gånger.
Frågeställaren sökte inte bildbevis på att en tung ryttare skulle kunna rida dressyr, utan h*n sökte bildbevis på att man kan rida AR/dressyr på en tung häst. Eller har jag missuppfattat?
Och vad gäller "dra ihop bakom" så kan jag hänvisa till en bild som du lade in på dig själv för ett tag sedan, i en westernsadeln tror jag det var, där du rider en häst rejält på bogarna. Reaktionerna blev att westernhästar alltid går tungt på bogarna. Du förklarade att det var en unghäst som bara blivit sutten på ett par gånger, och utifrång den förutsättningen så var hästen väldigt duktig. Det fanns alltså förmildrande omständigheter även för dig, en bakgrund som var orsaken till den "dåliga" bilden.
Jag ber dig tänka på ovanstående innan du sågar alla bilder du ser och alla åsikter du hör. Jag tror fler skulle våga sig på att visa upp sina bilder, och dela med sig av sina erfarenheter då, och det skulle bli en lite trevligare stämning runt diskussionerna.
Jag tycker du är rent ut sagt oförskämd i många av dina inlägg och jag personligen känner mig sårad av dina pikar.
Tycker alla fall det såg bra ut på dina bilder