Söka i messenger-konversation?

bettysmatte

Trådstartare
Är jag blind, eller går det inte att söka i messenger-konversationer längre?? Jag hittar bara "sök i messenger", och det är inte det jag vill göra. Jag vill söka i en specifik konversation med en viss person. Är inte så pigg på att sitta och scrolla bakåt genom några år för att - kanske - hitta det jag letar efter..... O_o

Är jag blind, eller går det inte att söka i messenger-konversationer längre?? Jag hittar bara "sök i messenger", och det är inte det jag vill göra. Jag vill söka i en specifik konversation med en viss person. Är inte så pigg på att sitta och scrolla bakåt genom några år för att - kanske - hitta det jag letar efter..... O_o
Klicka på namnet så kommer du till denna sidan och då borde sök i konversation fungera

Bifogade filer

• 8D13D76A-A3F8-4797-8B8B-ADBA205DC2AE.webp
    8D13D76A-A3F8-4797-8B8B-ADBA205DC2AE.webp
    32,9 KB · Visningar: 25

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
694
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med... 19 20 21
Svar
414
· Visningar
17 261
Senast: Mineur
·
Skola & Jobb Hej! Jag håller på att leta arbete efter att ha läst klart på universitetet. Ingenjör som inte är renodlat datainriktad, men med väldigt...
Svar
10
· Visningar
690
Senast: Anna-Bella
·
R
Kropp & Själ Jag har en fobi, som jag levt med mer eller mindre så länge jag kan minnas. Det är något jag är van vid att leva med, och som jag nog... 2
Svar
26
· Visningar
2 021
Senast: warg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Oseriös avel 2023
  • Valp 2025