Söka hästar????

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare maran_m_k
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 877
M

maran_m_k

Hej alla glada hästägare! :banana:
Jag undrar var man kan söka efter hästar med namn/idnr osv? finns det något allmänt register eller hur gör man för att få info om en häst man är intresserad av att köpa ex?
Tack för hjälpen alla ni som engagerar er! :bump:

Sv: Söka hästar????

Det beror lite på vad det är för häst du är intresserad av..trav och kapplöpningshästar har ju ett bra sökregister på ATG's hemsida. Ridhästar kan man ju söka resultat på ridsportförbundets hemsida. Vissa hästar står även med på ASVH's sida, om de har gått kvalitetsbedömning och sånt. Annars vet jag inte vart man kan söka!

Senast ändrad:

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag köpte en häst i november. Hon stegrade över första gången jag satt upp, kollade hos veterinär och sadel som var ok. Vi...
Svar
19
· Visningar
1 949
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 489
Ridning Hej! Jag har haft ett PRE sto i snart 3,5år. Hon var bara inriden strax innan hon kom till min och min mammas ägo. Hon var då inriden på... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
7 172
Senast: Emuliiaa
·
Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med... 2
Svar
22
· Visningar
2 201
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka