Sök ord för att hitta galoppstall i England?

• Övr. Grenar
  • Trådstartare Trådstartare _HANNI_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 736
Status
Stängd för vidare inlägg.
H

_HANNI_

Eller kanske till och med någon som vet nåt? Gärna nära Brimingham!
Tacksam för svar!

Jag skulle också vilja veta hur man kan få tag på t.ex. tel.nr. till ett stall i England. Det stallet jag vill få kontakt med är "Lael Stable", med en tränare som heter W J Haggas. Min häst har förmodligen stått där när hon bodde i England (2 år).

Samma här! Fast jag har faktiskt fått ett handskrivet brev från självaste Jack Berry, ansvarig på Mosside (hette det så?) Racingstabels i England och han skrev att de hade ca 100 hästar i träning varje år och att min förra häst hade varit väldigt personlig osv... Det var himla kul faktiskt!!

adressen till tränaren hittade jag i hästpasset som medföljde när jag fick Red Simba.

Jag tycker att du ska kopa tidningen 'Horse & Hound', de har alltid annonser om jobb osv.
Vill du jobba pa Irland kan jag hjalpa dej.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Hej, har en fundering då vi bygger om ladugården till hästarna. Vad är detta? Vill gärna ha hyllförvaring på övervåningen men verkar...
Svar
5
· Visningar
328
Senast: misswilma
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 123
Senast: __sofia__
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 175
Hundavel & Ras Konstig rubrik kanske, men.... Vi förlorade vår hund under julhelgen, hon blev nästan 16 år, så det var väntat. Men ändå är vi nog lite... 2 3
Svar
50
· Visningar
3 650
Senast: Digbil
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden III
  • Hingstvalsfunderingar 2025