Sofiero 8-9 september

falukorw

Trådstartare
Vilka åker dit?

Ställer båda hundarna på SSPK:s utställning på lördagen och sen blir det bara Leia på söndagen i Sofiero.

Vet att en från buke förhoppningsvis kommer att komma men är det några fler där nu när man äntligen beger sig neråt i landet?

Sv: Sofiero 8-9 september

Jag ska ställa på SSPK på lördagen, är det fint väder ska jag nog titta på Sofiero på söndagen men jag är inte anmäld själv.

Jag ska dit på söndagen med min lille men inte ställa bara titta....:D

Jag ska dit med min familj + hund. Men bara för att kolla och troligtvis enbart på söndagen. :)

Senast ändrad:

Aha! Vi bor ju väldigt nära Helsingborg...så kanske man skulle våga sig dit även på lördagen...och säga hej. :)

Bor i närheten & ställer den här på lördagen.
14414820.jpg
[/url][/IMG]

Jag ska ställa min Siberian husky hane på Lördagen och så min sambos systers Amstaff på Söndagen.
Ska bli mycket spännande=)

Antecknat! Vet du vilken ring och vilken tid det är dags för er? Vi har bestämt oss för att bara åka dit på söndagen, måste hinna med lite annat här hemma på lördagen. Vi kommer att befinna oss vid ring 25 kl 0900, då det är frallornas tur, först ut och allting! Fast vi lär nog vara där i god tid innan, de öppnar grindarna 0800 har jag för mig.

Skulle vara roligt att träffa på någon annan Bukefalist! :)

Jag ställer min Harlekin GD på söndag, vid middagstid verkar de bli!

Jag ska dit på söndag men ska inte ställa ut själv utan bara titta.

Går i ring 15, fösrt ut är rasen också. Kommer nog vara där rätt så tidigt då vi har en hane med oss också som går som nr 5. Om jag inte minns helt fel har min fröken nr 23... Kom gärna förbi! Har nog jeans och en svart munkjacka på mig tror jag. Brunt långt hår och en massa dv.schnauzrar runt omkring :)

Jätteledsen att jag missade dig. :( Men det var ju fullt pådrag i "min" ring från kl 0900 och vi var klistrade där till strax före 12. Kom redan vid 0845 och sen vid lunch fick det räcka. Både sonen och unghunden var rätt möra så dags...

Hur gick det för er?

Jag blir tokig. Jag glömmde totalt bort dig i lördags :(
Tyvärr så hade jag inte en tanke på dig. Jag träffade en hundkompis som jag inte träffat på länge, så vi satt ihop hela tiden.
Inte ens när jag gick omkring och såg småttingarna, så tänkte jag på dig.
Kom på det för en liten stund sedan, när jag satt i bilen...

Grana som suckar över sig själv... :(

Liknande trådar

Hundhälsa Jag har min hund inlagd sen i torsdags morse. Dvärgscnauzer 14 månader. Det började i onsdags kväll med lite halvmjukt bajs. Inget jag...
Svar
9
· Visningar
1 270
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 248
Senast: Hermelin
·
Hundavel & Ras Det är mer än tio år kvar till jag förmodas gå i pension. Men när jag satt och funderade på att min nuvarande hund skulle må bra av en...
8 9 10
Svar
191
· Visningar
24 136
Senast: hastflicka
·
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
1
· Visningar
672
Senast: Bufera
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka