Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vill man eller vill man inte ha ett soffbord med antingen glasskiva, eller med marmorskiva?
Och varför inte, om inte?
Vad är fördelarna?
Vad är nackdelarna?
Mitt huvud är i krig och jag kan inte välja. Snart köper jag en fotpall istället.
Isåfall, kör påTillägger att det är marmorerad glasskiva.
Tyckte glasbord var väldigt tröttsamt, för svårt att hålla rent.
Hade gärna haft ett marmorbord men har fått uppfattningen att dom är rätt känsliga och jag vill inte alltid behöva tänka mig för innan jag sätter mig i soffan och äter middag
Hur ser resten av rummet ut?
Så här ser rummet ut. Vi vill ha ett runt bord. Vi hade nuvarande bordet till förra soffan som det passade bättre till. Nu går vi in i det hela tiden så något kantlöst vore tacksamt, därav tankarna på ett runt.
https://www.instagram.com/p/BPGT1nDDOWA/
Gissar att det är det här eller ett liknande ni har kollat på?
Isåfall: Kör på! Jag är sugen på ett men först ska det köpas diskmaskin
Soffbord till en U-soffa är inte helt enkelt, vi hade ett runt när vi hade våran förra soffa och det funkade bra Blev mindre bra när vi bytte till en mindre soffa med bara en divan, man fick börja sträcka sig så långt när man skulle äta middag sittandes i soffan
Japp, det men med mässingben
Och ett annat som ser rätt liknande ut med massiv marmor skiva och vita ben. Men jag gillar verkligen mässingbenen. Dom kommer liva upp hela soffgruppen.
Japp, det men med mässingben
Och ett annat som ser rätt liknande ut med massiv marmor skiva och vita ben. Men jag gillar verkligen mässingbenen. Dom kommer liva upp hela soffgruppen.
Inte. Aldrig.
För att 80-talet har lämnat oss.
Lätt att slå sönder glas mm på sådana skivor.
Sen tycker jag det är jobbigt med ben så nära kanten, man sår fötterna i så lätt!
Har ni andra tips och idéer så hit me
Öppen för förslag men vill ha ett runt ljust bord, gärna med någon mässingdetalj.
Jag kan ju ha missat något guldkorn
Imfors ser ju praktiskt ut!
IKEA Lövbacken
IKEA Imfors
Imfors ser ju praktiskt ut!
Håller med!Det svåraste tycker jag är att hitta bord som är något sånär höga. Jag vill inte sitta med näsan i golvet och äta!