Ok, förstårAbsolut
Åsikterna om betfor som föranledde det du svarade på var ju iof anledningen . Därför jag kommenterade din åsikt som
Innehöll frågan varför man alls väljer att fodra med betfor .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ok, förstårAbsolut
Åsikterna om betfor som föranledde det du svarade på var ju iof anledningen . Därför jag kommenterade din åsikt som
Innehöll frågan varför man alls väljer att fodra med betfor .
Därav anledningen till varför jag använder varmvatten för att det ska hinna svälla, istället för kallvatten (står i mitt tidigare inlägg). Inget av våra blötlagda foder står mer än 20 min.Ja så ska inte betfor serveras - inget blötlagt foder öht . Har jättesvårt att förstå att folk tycker det är konstigt ?
Dricker du själv mjölk tex som står i rumstemperatur i 20 timmar ?
Nej mina hästar är inte sjuka. Jag förebygger sjukdomar genom att tänka mig för. Någon trumma har jag inte slagit på så det vet jag inte vad du menar med.Fast du svarar ju utifrån att dina hästar har sjukdomar . Blir jättekonstigt i sammanhanget att slå på nån trumma gällande betfor som tillägsfoder i foderstaten.
Jahaa
Nej, jag köper i den lokala foderbutiken. Men det är väl som allt annat här i krokarna - Stockholmspriser
Berätta mer om den här hinken, var köper man den? låter ju jättebraHaha min Granngården måste ha skrivit fel sist jag var där eller så såg jag i syne, nu kostar Kwikbeet 259kr . Då blev motivation till att fortsätta med betforslabbet lite högre.
Jag har skaffat en hink som heter beteshink, himla smidigt för ursköljningen. Tänk pastagryta typ.
Såg ju skitsmidig utHaha min Granngården måste ha skrivit fel sist jag var där eller så såg jag i syne, nu kostar Kwikbeet 259kr . Då blev motivation till att fortsätta med betforslabbet lite högre.
Jag har skaffat en hink som heter beteshink, himla smidigt för ursköljningen. Tänk pastagryta typ.
Berätta mer om den här hinken, var köper man den? låter ju jättebra
@skiesabove vad är anledningen att du vill ha quickbeet istället för betfor som "tillägg" ? och /eller skölja ur din betfor ?