Sockeplast

Status
Stängd för vidare inlägg.

oz_joj

Trådstartare
Finns det? Jag hittar det ingenstans, tror det vore bra att ha. Har ni sett sockeplast någonstans det senaste året?

Sv: Sockeplast

Brukar finnas på klädaffärer, typ H&M. Fast kanske inte just plastvarianten finns alltid, beror ju på vad man ska ha dem till?

Köpte till min lilla tös på Ica maxi,finns även på Lindex,det är dom ställena jag sett (finns säkert på massa andra ställen oxå)

super är dom i alla fall:)

Nääää... här är en till.

Fast egentligen är det ju en socka i plast, så vi har nog lite fel... :angel:

I alla fall har jag sett sådana på Ica Maxi.

Hihi! Skönt att inte vara ensam! :D Men en socka i plast...blir ju en plastig socka....blir ju plasti-sock haha! ;)

Finns det? Jag hittar det ingenstans, tror det vore bra att ha. Har ni sett sockeplast någonstans det senaste året?

:D De är ju så grymt fula! Eller var iallafall. Vita med plastig plast på :D . H&M har jättefina och gulliga till både tjej och kille. Eller kan man välja med skinn + strumpa oxå, de är jättefina. Antar att andra klädkedjor har oxå.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 713
Övr. Barn Det är bara att inse, jag måste hitta ett tuggummi som är OK för barn/ungdommar… Men vad finns på ICA, COOP, Willys, City Gross mm som...
Svar
3
· Visningar
305
Övr. Barn Vi har 2 barn. Ett på 10 och ett på 7. Det yngre barnet är till vissa delar extremt olik sitt äldre syskon och saker som fungerat med...
Svar
15
· Visningar
696
Senast: Imogen
·
Småbarn Jag försöker hitta recept på mat som barnen gillar. Sonen kastar det mesta på golvet och dottern äter nog som de flesta snart 3-åringar...
Svar
14
· Visningar
912
Senast: cherie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama