Sockeplast

Status
Stängd för vidare inlägg.

oz_joj

Trådstartare
Finns det? Jag hittar det ingenstans, tror det vore bra att ha. Har ni sett sockeplast någonstans det senaste året?
 
Sv: Sockeplast

Brukar finnas på klädaffärer, typ H&M. Fast kanske inte just plastvarianten finns alltid, beror ju på vad man ska ha dem till?
 
Sv: Sockeplast

Men jag hittar bara halkstrumpor, sockiplast känns ännu mer halkskyddade.
 
Sv: Sockeplast

Köpte till min lilla tös på Ica maxi,finns även på Lindex,det är dom ställena jag sett (finns säkert på massa andra ställen oxå)

super är dom i alla fall:)
 
Sv: Sockeplast

Nääää... här är en till.

Fast egentligen är det ju en socka i plast, så vi har nog lite fel... :angel:

I alla fall har jag sett sådana på Ica Maxi.

Hihi! Skönt att inte vara ensam! :D Men en socka i plast...blir ju en plastig socka....blir ju plasti-sock haha! ;)
 
Sv: Sockeplast

Finns det? Jag hittar det ingenstans, tror det vore bra att ha. Har ni sett sockeplast någonstans det senaste året?

:D De är ju så grymt fula! Eller var iallafall. Vita med plastig plast på :D . H&M har jättefina och gulliga till både tjej och kille. Eller kan man välja med skinn + strumpa oxå, de är jättefina. Antar att andra klädkedjor har oxå.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn För mitt barns skull borde jag kanske vara anonym. Men jag väljer istället att skriva väldigt lite och kortfattat för jag tror att någon...
Svar
13
· Visningar
1 138
Senast: Bexzor
·
Övr. Barn Jag är en 34-åring invandrare som har separerat sig från sin partner nyss. Jag känner att jag vill skaffa barn, helst i Sverige, för att...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 803
Senast: gammalek
·
Övr. Barn Hur gör man egentligen? Varför är det så svårt? Vår sexåring vill i stort sett aldrig gå och lägga sig. Nu är klockan efter 23 och hon...
2
Svar
39
· Visningar
2 955
Senast: Linn-Nora
·
Småbarn Jag tog mig tid att upptäcka vår skog igår och blev helt förälskad. Så nu vill jag ta med barnen ut, men vi har ingen bärstol ännu och...
Svar
16
· Visningar
1 333
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp