Snyggt med knallfärger

Sv: Snyggt med knallfärger

Grymt snyggt! härligt att killar börjar klä sig i mer färger också :love:

Det är kul att även pojkar vågar... :p Orange är ju en stilren och snygg färg dessutom... :bump:

Nädå..jag är inte heller för den färgen..:crazy: men hade de vart lila däremot...:love:

Smaken är ju delad:D Jag har i alla fall inget emot att synas och sticka ut lite;)

Nädå..jag är inte heller för den färgen..:crazy: men hade de vart lila däremot...:love:
Lila är snyggt, tycker jag med;)...men, jag har nog lite svårt att ha för starka färger. Kör själv med lite mildare toner...:D
Nejdå, jag avskyr nästan alla knalliga färger... :angel: Så du är inte ensam.
:bow:

Smaken är ju delad:D Jag har i alla fall inget emot att synas och sticka ut lite;)
Det är ju det som är så skönt! Vore skittrist om alla gled runt i svaga färger som jag...:o ... och så gillar jag grönt...inte illgrönt dock...:rofl:

Färgen passade ganska bra med hästen... det måste jag erkänna, fast jag inte gillar orange. Men färgen passade mindre bra till sadeln...

Hade han haft en ordentligt mörk sadel.. hels svart så hade det blivit än mer effektfullt.

Liknande trådar

Trav Jag är på jakt efter en träningssele med en bred däckel. Hästen i fråga är en relativt bred kallblodstravare med normalstor manke. Jag...
Svar
5
· Visningar
2 572
Senast: via
·
Avel JAg har blivit ombedd av en bekant att visa fram hennes Welsh Mountain hingst-11 i sommar för att se om det är lönt att behålla honom...
Svar
1
· Visningar
946
Senast: ameo
·
Hästvård http://www.hovvardsforbundet.org/index.php?option=com_content&task=section&id=7&Itemid=63 Vad tycker ni om detta? Jag fick höra om...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 689
Körning Ja, jag vet! Det finns hundratals trådar, men jag behöver ändå ytterliggare input! Jag har bestämt mig för att bli med Russ igen...
Svar
11
· Visningar
1 531
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?
  • Dressyrsnack nummer 18