Snyggaste vita schabraket

Saigon

Trådstartare
Jag måste köpa nytt tävlingsschabrak igen... (Nä jag får de fortf inte tillräckligt rena :D)

Men jag vet inte riktigt vad jag ska köpa för något.

Enda kravet är att det måste vara stort och långt så att det når nedanför kåpan. Jag har väldigt långa kåpor och det värsta jag vet är när schabraket slutar precis vid kanten eller nästan ovanför.

I övrigt är jag öppen för allt. Men jag gillar bättre stora rutor än smårutigt.

Några förslag?

Sv: Snyggaste vita schabraket

Anna scarpati :love: Kan du ju få i vilken färgkombinatio du vill och kvalitén är helt suverän!

Fast A.S har jag bara sett på mässor. Vet du någon internetbutik som har dem?

Men de är snygga :love:

vet ingen internetbutik som har dem.. men var i skåne bor du? för dom finns på månsgård i helsingborg :idea:

Det Scarpati som e vitt med mörkblå kant, och guld/blå passpoal va skiitfint!:love:

Ser ganska tjockt ut. Vet du om det är det?

Kanske inte det snyggaste på tävling, men bra på träning om inte annat!

jag har ett sånt, det är inte så tjockt. dock olika från märke till märke, mitt är från three horses. men det kräver att sadeln är seg på undersidan, dvs man måste smörja med fett undertill, annars glider det....

jag tycker equiline har helt oslagbar passform. min sadeln har också långa kåpor och det ligger helt optimalt.

Har precis varit o köpt ett vitt.:banana:
Funderar på att kanske lösa lokal licens o rida ngn La- vi får se.

Tänkte på vad du skrev:idea:

Hinner inte bli klar o lösa Reg. licens för kanske en enda klass.:mad:
Vem vet vad som kan hända dessutom*luttrad*

Liknande trådar

O
Ridning Hej! Jag har ett varmblodigt sto på 15 år, fick henne för snart två år sedan. Enligt den tidigare ägaren så var hon aldrig startad på...
Svar
11
· Visningar
1 865
Senast: InaNorlin
·
Hästmänniskan Är inte alls säker på vart den här tråden hör hemma så moderatorer (Grundutbildning? Hästmänniska? Gnägg?), känn er välkomna att flytta...
Svar
1
· Visningar
1 297
Senast: incognito
·
I
Utrustning Hjälp mig nu, dottern ska ha ett vitt schabrak när hon ska tävla i dressyr. Förslag på snygga vita schabrak, jag vet allt att dom inte...
2
Svar
27
· Visningar
1 900
Senast: rostad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?