Snyggaste personen i världen?

Sv: Snyggaste personen i världen?

Jag tycker att min fästman är snyggast i världen!
(ursäkta bildbomb, kunde inte välja!)

IMG_1832.jpg

IMG_1914.jpg

IMG_1746.jpg

Det där var ju inte rättvist :eek:

Och att det bara är en som säger sin fästman?!
Inte för att jag hade en tanke på min gubbe när jag läste tråden.. tänkte bara på tom hardy och johnny depp.

Jag tänkte direkt på min sambo :) Skulle dock aldrig posta bilder på honom här, känns urmärkligt och helt fel för mig.

kl

Måste ju bara nämna Hugh Jackman... Jag är ingen som brukar dregla över kändisar, men kan inte låta bli att få lite pirr i magen när jag tittar på X-men-filmerna eller Australia :o:D

hugh-jackman-wolverine-xmen-leather-suit.jpg

hugh-jackman_284231-1024x682.jpg

Hugh-Jackman.jpg

hugh-hugh-jackman-32369649-824-769.jpg

Åh många puddingar har redan vart uppe, Shemar Moore, Johnny Depp, Ian Sommerhalder, Hugh Jackman.
Men denna går inte av för hackor heller!
Joachim Broden
2232880_520_380.jpg

Chaterine Zeta Jones är ju en kvinnlig favorit! Angelina Jolie är också snygg, när hon inte är så jäkla mager...

Snyggaste Kvinnan

Kirsten Kreuk
smallville251.jpg

Kristin-Kreuk.jpg

Kristin-Kreuk.jpg

kristin-kreuk-hd-106300.jpg

Kristin-Kreuk-Chun-Li.jpg

Snyggaste Mannen

Henry Cavill

henry-cavill-photo_.jpg

henry-cavill-superman-man-of-steel.jpg

Cred som fan till dig för att du är en av få killar som faktiskt kan nämna en man också! :)

Jag håller med niphredil, jag hade i alla fall inte tyckt att det var särskilt bekvämt varken för mig eller honom att lägga upp bilder på en pojkvän här, kändisarna är ju redan ute i offentligheten så att säga.

Och sen är det ju inte alla som har en pojkvän/flickvän heller, jag kan ju knappast vara ensam singel på buke. ;)

Jag håller med niphredil, jag hade i alla fall inte tyckt att det var särskilt bekvämt varken för mig eller honom att lägga upp bilder på en pojkvän här, kändisarna är ju redan ute i offentligheten så att säga.

Äsch, men har hon frågat snubben innan så varför inte? :) Det har ju till och med funnits bildtrådar endast tillägnade sambos och pojkvänner här tidigare, även om det nog var ett par år sedan den senaste dök upp.

kl

Som fler sagt apropå smak, utöver Misha Collins så finns det absolut inte en man i den här tråden som jag personligen skulle anse som snygg, haha. Däremot någon modellbrud som någon lade ut bild på, men that's it.

Nej, visst, jag dömer ingen som lägger ut bild på sin pojk/flickvän, men jag svarade bara på varför jag själv aldrig skulle göra det, och som kanske kan vara ett svar på varför det är så få som gjort det hittills i tråden. :)

Då är jag med. :) (Själv hade jag inte heller lagt ut en bild på en pojkvän, men det beror bara på att jag är en sån hemsk person att jag aldrig skulle kunna tycka att en partner, i konkurrens av kändisar, vore snyggast på jorden.)

alltså, det finns en anledning till att jag tittar på The Mentalist

Simon Baker

Åh, JA! :d

Min girl crush är Natalie Dormer, lite eget utseende men SÅ vacker.

Grace.jpg

Daniel Craig innan han började se så gammal och sliten ut

daniel_craig_4.jpg

Rob James-Collier aka Thomas i Downton Abbey

tumblr_ms46ruF8Nr1qg7ji9o4_500.gif

Ju ondare desto bättre :D

Min girl crush är Natalie Dormer, lite eget utseende men SÅ vacker.

Grace.jpg

Hon är väldigt vacker :) Däremot gör hon någon variant av "duckface" på nästan alla bilder och det är otroligt fult, på alla.

Min sambo är för övrigt den snyggaste mannen jag kan tänka mig, hittills kan ingen jämföra sig med honom. Äkta kärlek :love:

Nej, visst, jag dömer ingen som lägger ut bild på sin pojk/flickvän, men jag svarade bara på varför jag själv aldrig skulle göra det, och som kanske kan vara ett svar på varför det är så få som gjort det hittills i tråden. :)
Nej men precis. Jag pratade ju inte heller generellt utan hur det känns för mig och för egen del skulle jag aldrig lägga upp bilder på min pojkvän i en sån här tråd. Precis som du, som en förklaring varför det kanske är fler som låter bli.

Om andra känner sig bekväma med det är det ju bara att köra på :)

Det finns så många vackra människor men jag kommer aldrig på någon!
Men nu har jag kommit på en person som jag tycker är vacker!

Veronica Maggio är vacker!
600px-Veronica_Maggio_2012.jpg

veronica_maggio3.jpg

En till! Hon är inte alltid snygg, men hon är också vacker och sjunger så förbannat bra!
Hon har en vacker profil!

Nicole Scherzinger

NS-nicole-scherzinger-22040914-2560-1920.jpg

Liknande trådar

Tjatter Hej! Vi är ju på ett diskussionsforum så jag undrar vad ni tycker kännetecknar en bra diskussion, både i person och på nätet. Är det...
Svar
2
· Visningar
327
Senast: Dentaku
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 566
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Vilken konstig upplevelse jag precis hade. Jag var ute på gården, städade och tvättade inne i bilen. Ganska monotont, så tankarna gick...
Svar
3
· Visningar
561
Senast: cassiopeja
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
43 44 45
Svar
886
· Visningar
27 720
Senast: EZMK
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar