Snyggaste personen i världen?

Sv: Snyggaste personen i världen?

KL

Snyggaste mannen :love:
3171404325_1_11_9LlImbXa.jpg

..och snyggaste kvinnan
jennifer-lawrence-66448_w400.jpg

Min hjärna kan inte välja en :angel:

Jake Gyllenhaal
Jake-Gyllenhaal-Berlinale-2012-Jury-.jpg

Heath Ledger
Heath-heath-ledger-18545419-500-332.jpg

Zac Efron
zac-efron-0.jpg

Och på damsidan...

Halle Berry
26holly4.jpg

Amanda Seyfried
amanda-seyfried-25.jpg

Lana Del Ray
Lana+Del+Rey+nicole+nodland.png

Kl

Nelly Furtado:
nelly-furtado-44.jpeg

Förresten kan inte ni ungdomar skriva ut namnen så vi gamlingar har en chans att hänga med ;)

Jag känner mig också gammal (närmare 30), för jag känner bara igen två namn (Pitten och dendär piratkillen).

Resten är bara otroligt fula i mina ögon. Det är det som är så skönt! Ingen är perfekt, liksom.

Å, Schnider :d Han och jag skulle ju gifta oss hade jag tänkt mig :angel: . (Sen blev han ersatt av min nuvarande sambo.)

KL
När det gäller damerna skulle jag vilja påstå att Maja Ivarsson leder ligan för min del.

Och för mig är det en gåta att någon tycker att han är snygg :D

Alltså jag fattar inte grejen med Ryan Gosling. Han har ju inga axlar.

Nu skulle inte jag kalla honom snyggast i världen, men jag kan förstå de som gör. Jag bryr mig minimalt om muskler och breda axlar, för att få mig på fall krävs ett fantastiskt leende och charm. Jag förstod dock inte heller grejen med Ryan Gosling till en början, tyckte inte han var värst snygg alls. Sen tvingade Chili mig att se på Crazy, Stupid, Love och det var första gången jag såg honom i en film. I början satt jag som ett frågetecken för att jag inte ALLS förstod vad alla såg i honom. Sen log han...

Men annars toppar nog Leonardo DiCaprio min lista. Snyggare och charmigare snubbe får man nog leta efter (och så sjukt bra skådespelare!). Annars går min smak lite åt hållet Jared Leto, Peter Johansson (musikalartisten), Mesut Özil och Paul Rudd. Charm ska det vara! :D

Gällande kvinnor säger jag nog Mila Kunis.

alltså, det finns en anledning till att jag tittar på The Mentalist:
SimonBaker.jpg

Simon Baker
När han ler så blir han så jäkla mumsig, hans leende ser så himla genuint ut:)

Fast jag bryr mig inte så hårt om breda axlar och muskler heller. Däremot reagerade jag på avsaknaden av axlar på honom.

Angående just den filmen så var det den som fick mig att bli fullkomligt avtänd på honom. Så jävla stereotyp och töntig film (tyckte jag). Hans move för att få ligga - snälla liksom. Är människan som skrivit filmen oskuld? Genomtramsigt.

Så ja, uppenbart har vi alla väldigt olika smak :D

Fast jag bryr mig inte så hårt om breda axlar och muskler heller. Däremot reagerade jag på avsaknaden av axlar på honom.

Angående just den filmen så var det den som fick mig att bli fullkomligt avtänd på honom. Så jävla stereotyp och töntig film (tyckte jag). Hans move för att få ligga - snälla liksom. Är människan som skrivit filmen oskuld? Genomtramsigt.

Så ja, uppenbart har vi alla väldigt olika smak :D

Haha filmen i sig skiter jag i, det var hans leende jag såg. :p Å andra sidan är det väl inte första gången vi upptäcker att vi har ganska olika smak gällande män. ;)

Då har jag alltså fortfarande en chans ;):D

PS, insåg precis att han är två år yngre än min mamma, haha!!

Fast jag menade att hans karaktär var så gräslig att hela han blev fullkomligt osexig, även om han från börjat varit sex on legs (vilket jag inte tyckte att han förvisso).

Jag blir helt chockerad när jag ser att ingen har tagit med hunkarnas hunk :D
Matt Bomer
738200_Matt_Bomer_foto960.jpg

603545_10151679700233278_164188182_n.jpg

Channing Tatum ligger nog tvåa iallafall:d
channing-tatum_111612111932.jpg

Av kvinnor så tycker jag att Mila Kunis är riktigt vacker, ögonen är amaziiiing :)
milakunis2.jpg

Liknande trådar

Tjatter Hej! Vi är ju på ett diskussionsforum så jag undrar vad ni tycker kännetecknar en bra diskussion, både i person och på nätet. Är det...
Svar
2
· Visningar
327
Senast: Dentaku
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 566
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Vilken konstig upplevelse jag precis hade. Jag var ute på gården, städade och tvättade inne i bilen. Ganska monotont, så tankarna gick...
Svar
3
· Visningar
561
Senast: cassiopeja
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
46 47 48
Svar
942
· Visningar
29 304
Senast: EZMK
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar