Snygga lampor till fönstret?

Yttik

Trådstartare
Söker 2 snygga lampor att ha i fönstrena i vardagsrummet. Ska inte ha för bred fot för kunna stå på fönsterbrädan med krukorna :) Vad har ni för lampor? Tips? Förslag? Alla coola jag hittar är för stora för fönster :( är ju bordslampor och kräver "yta"

Sv: Snygga lampor till fönstret?

Vad gillar du för stil då?

Jag har väldigt enkla lampor i mina fönster, lampfoten i enkelt borstat stål med en enkel vit skärm till.
I sovrummet har jag vita lampfötter i vitt trä som är lite snirkliga men ändå ganska enkla med ganska enkla vita skärmar till..

Ja du.. där är problemet. Vet inte min stil :D

Men vi ska byta till en stor U formad svartsoffa (mörk mörk grå) vitt soffbord, vit tvbänk.. så är nog rätt svartvitt och modernt.

Skulle det här kunna vara ngt kanske?

klabb-bordslampa__0138839_PE298653_S4.JPG

Den var lite läcker och ser stadig ut (4 katter o 3 barn i hushållet) :)

Jag bor två timmars bilväg från Ikea och kommer inte dit så ofta. KOllade på webbutiken och det gick att beställa där så jag tror jag gör det framöver. Den var riktigt snygg! Skulle passa perfekt i mina fönster :D

Det gäller att ha vänner som åker på Ikea :D Titta så fint det blev i mitt fönster :love: försök blunda för att det är fel ytterkruka på orkidéen ;)

img_0683.jpg

Tack för tipset om lampan, jag är tokkär i den :D måste ha en till andra fönstret också.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 200
Senast: lizzie
·
Trädgård & Växter Har sett de superlånga trådarna om rumsväxter men känns lite mastigt att läsa igenom dem för mina väldigt specifika frågor innan jag...
Svar
11
· Visningar
1 815
Senast: Bapelsin
·
Anläggning Jag har nyligen grävt i frågan rätt intensivt och de svaren jag hittade i en tydligen låst tråd var inte riktigt korrekta. 1...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 100
Senast: Freazer
·
  • Artikel Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
3 458
Senast: Yeah but
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar