Snygga galgar

R

relish

Var kan man köpa lite snyggare galgar? Har kollat IKEA och Indiska, sen fick jag totalt hjärnsläpp. Håller på att rensa ur garderoben och så, och kom då på tanken att jag ville ha lite finare galgar, istället för de vanliga tråkiga plast & trägalgar jag har i garderoben nu.

Sv: Snygga galgar

Vad menar du med snygga galgar?
Äldre galgar med roliga texter kan du hitta på loppis. Det finns också en gammal tradition att täcka galgar med vadd och tyg. Se lämplig pysselbok.

Sv: Snygga galgar

Linda siden/sammet/remsor av valfritt tyg runt galgarna och limma fast ändarna. Klart. :)

Liknande trådar

Mat Att man ska äta mycket fibrer funkar ju om man vill bli lösare i magen, men hur gör jag för att bli hårdare? Jag skadade höger hand för...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 923
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 262
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 398
Senast: Sassy
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 396
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2