Snygga bruna träns!

Sv: Snygga bruna träns!

Jag har ett träns därifrån, ett med platt nosgrimma och pannband.
Det kändes som du skrev riktigt fint och mjukt och så. Men det spricker väldigt lätt. Tyvärr... :( När man spänner nosgrimman och drar remmen mot spännet så spricker det mer och mer för varje gång... :(

Jag har också ett sådant, brunt, och det är jättefint fast det är väl använt. Inga sprickor alls.

om man tycker att öb´s 200kr träns är fantastiskt mjukt så har man inte höga krav på bra kvallite!:confused:

Tror faktiskt att det är det mjukaste träns jag nånsin köpt... men jag vet ju inte hur länge det håller. Jag letade efter ett träns med släta remmar utan krimskrams och det var bara ÖB som hade det.

skumt. Det fungerar för mig att klicka på länken :confused:

Jag tycker faktiskt börjes kingston träns är rätt snygga:o speciellt pullartränset, fin burn färg, bra läder (för det priset) har sett det IRL och jag bara vill ha det..:love::love: 269:-

Och det andra pullartränset..(HP) Horsepol har jag det har hållt i 4 år nu och lädret är fortfarande fint och inte alls matt eller trist... super mjukt. Men tyvär lite stel i början. 469:-
www.borjes-tingsryd.se

Chetak-caramba tränset ser ochså helt ok ut...353:-
Chetak -eco Träns ser super mysigt ut...319:-
Frank Baines- pullar träns med stora mässingspännen.. super läckert och bra kvalitet 1468:- men brun i stl: full är slut..:/
www.hastshopen.se

Kantsytt Achenträns från Classic...440:-
Achenträns med släta remmar.. super snyggt.. Classic 440:-
Elegant träns med avtagbar nosgrimma (snokremmen) HDR skit snyggt achneträns men med mässing spännen..:p 650:-
www.hippson.se

Och till min egen personliga favorit.. Pessoa pullar tränset ...1995:- super fint och är båda snyggt brun med mäsning spännen och bra kvalitet. www.grand-prix.se

Hoppas det var till någon hjälp...:bump:

om ett tag så kan jag medela hur ctd-tränset verkar fyndade ett svart nyligen :D

ohh gör de!:d

Mahogny- tack för massor av tipps!:bow:
Pessoatränset och "Classic" tränset har jag vart inne på!:d
Grymt snygga och verkar ha bra kvalitet!

Det andra tränset var smalt och snyggt, även de första om än något ljust..vad är det för något?
Har även tänkt köpa samma GG pannband (har redan de svarta men är frälst i dom:angel:) till pullartränset.

Lite "krav" jag har på tränsen här då:D

Aachen tränset- stilrent, "engelsk look", gärna vit/créme stickningar, mörkbrunt, silverbeslag, behöver inte vara aachen vanlig nosgrimma går ännu bättre!

Pullartränset- Mörk brunt, mellanbrun eller med inslag av lite rött, mässingsspännen, snyggt och maffigt!

det översta tränset är ett Zaldi träns, det är lite ljusare/rödare på bild. Men super kvalité. :)

Detta är ju ursnyggt. Classic Fancy. Jag skulle beställt ett sånt men då var det slut o sen fick jag reda på att det inte skulle komma tillbaka i deras sortiment mer:(

http://www.hippson.se/shop/images/z1044a.jpg

Så nu har jag ett brunt treadstone pullartäns istället, det är oxå jättensyggt. Har ingen bild tyvärr...än.

Vet inget om kvalitén för jag har inget sånt här själv, men det är iaf helt lovley! Så snyggt och tyglarna är underbara! (har klämt på likadana tyglar)
z1044a.jpg

finns matchande martingal oxå:
z1045a.jpg

finns på www.hippson.se Bilderna är därifrån.

Om du inte hittar något du vill ha får du väl plocka ihop ett eget träns med pannband, tyglar, nosgrimma osv som du tycker om :)
Jag gillar verkligen hööks nya v-formade pannband med "diamanter" :love:

Vet inget om kvalitén för jag har inget sånt här själv, men det är iaf helt lovley! Så snyggt och tyglarna är underbara! (har klämt på likadana tyglar)
z1044a.jpg

finns matchande martingal oxå:
z1045a.jpg

finns på www.hippson.se Bilderna är därifrån.

Haha, det var ju det tränset jag länkade till;)
Men som sagt, hippson kommer inte att få in det igen tyvärr.

Jag köpte träns först och häst sen, visste att min framtida isabell skulle ha ett sånt.. :D

Från Hansbo, chokladbrunt (inte så röd-lila som det ser ut på bilden), inåtvända spännen, avtagbar snokrem och silverspännen.

Tränset + isabellen blev till slut såhär:

chabbe288copy1.jpg

Haha, det var ju det tränset jag länkade till;)
Men som sagt, hippson kommer inte att få in det igen tyvärr.

Oj, sorry missade det :o kollade inte igenom tråden så noggrant innan!

Neeeej! Kommer inte hippson ha kvar det :cry: Jag som skulle beställa ett.

Liknande trådar

G
Utrustning Ny brun sadel = nytt brunt träns! :) Sadeln är ganska rödbrun i nyansen, och hyfsat mörk. Har kikat på Tolga bl a, och är lite kär i...
Svar
11
· Visningar
3 435
Senast: panaccea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama