Snygga bruna träns!

Sv: Snygga bruna träns!

Nä vad trist:( Det ser så himla mjukt o fint ut på bilden....hmm falsk marknadsföring;)

Jag måste få säga att mitt träns är underbart!
Tycker jag iaf:love:
Globus träns köpt för 595:-Jätte mjukt och fint läder.

Det tränset har jag med varit o sneglat på, men jag tyckte sen att spännet på pullargrimman ser så grimmaktig ut;) Annars fin fint.

Jag har ett Brunt stübben träns och en morris & nolan pullar nosgrimma, är väldigt nöjd med det mjukt och fint läder,

Har även beställt ett nytt stübben träns jag hitta på rea för 500kr skall bli skoj att se hur det ser ut brunt var det i alla fall ;)

Här kommer ett bidrag på mitt träns tyvärr inte bästa bilden...

http://www.lindafredrik.se/225-2548_IMG.JPG

Frank Baines :love: Här är mitt:
Och för att slippa onödiga kommentarer om att hästen är uppbunden i bettet kan jag svara med att hästen är kolugn i stallet, men ville dock inte stå still med huvudet (vred det antingen mot mig eller från mig hela tiden) så för några snabba sekunder satte jag fast honom i bettet, knäppte 1-2 bilder och tog sen loss honom. Så, då var det förklarat och jag vet redan att man INTE ska binda en häst i bettet, så som sagt... Inga onödiga "djurplågeri", "livsfarligt", "vet du inte", "hur vågar du" - kommentarer, TACK!!! :smirk:

DSC08542.jpg

Senast ändrad av en moderator:

Mmmm det är verkligen skitsnyggt!!:love: på bild....:devil:
Vart å klämt på de i affär och aldrig att ja betalar nära 600? för det där:crazy: Ful färg och torrt läder:(
Verkligen synd för det är exakt något liknande jag är ute efter!

gud vad synd för de var riktigt snyggt på bilden:d precis vad jag skulle vilja ha till min nya mörkbruna sadel ju

Elektron- Snyggt snyggt snyggt!:d

Lillatrotter- MYCKET UNDERBART!!! Gillar stübben skarpt!:bump: Finns de med mässingspännen??

hopp_o_galopp- Jätte fint!!:love:

Exakt dessa modeller på träns jag ör ute efter!
Ni får gärna skicka PM om pris, vart man kan finna, kvalitet etc!

Senast ändrad av en moderator:

Elektron- Snyggt snyggt snyggt!:d

Lillatrotter- MYCKET UNDERBART!!! Gillar stübben skarpt!:bump: Finns de med mässingspännen??

hopp_o_galopp- Jätte fint!!:love:

Exakt dessa modeller på träns jag ör ute efter!
Ni får gärna skicka PM om pris, vart man kan finna, kvalitet etc!

Stübben tränsen finns i både mässing och silverspännen, Likaså Morris & Nolan Pullarnosgrimman ;)
Som sagt det blir ju lite dyrare när man plockar ihop träns, vet faktiskt inte om jag sett ett stübben träns med pullarnosgrimma?? Nån annan som har??

Stübben tränsen finns i både mässing och silverspännen, Likaså Morris & Nolan Pullarnosgrimman ;)
Som sagt det blir ju lite dyrare när man plockar ihop träns, vet faktiskt inte om jag sett ett stübben träns med pullarnosgrimma?? Nån annan som har??

Nej det har jag faktiskt inte heller^^ bara det som FeatherCloud tipsade mig om, som var Stübbens "dotterföretag";)
Jag har en svart M&N pullarnosgrimma nu och älskar den !
Helt underbar! Men tyvärr aldrig sett hela tränset i brunt någon gång..
Någon som vet vart man kan hitte dessa träns? =)

Nej det har jag faktiskt inte heller^^ bara det som FeatherCloud tipsade mig om, som var Stübbens "dotterföretag";)
Jag har en svart M&N pullarnosgrimma nu och älskar den !
Helt underbar! Men tyvärr aldrig sett hela tränset i brunt någon gång..
Någon som vet vart man kan hitte dessa träns? =)

Nu vet jag inte om man får lägga ut länkar så här men jag pröver ???
http://www.henrikssonsridsport.se/page32a.html
finns bara bild på det i svart, men min nosgrimma är ju brun så där ser du färgen ;)

Nu vet jag inte om man får lägga ut länkar så här men jag pröver ???
http://www.henrikssonsridsport.se/page32a.html
finns bara bild på det i svart, men min nosgrimma är ju brun så där ser du färgen ;)

tack! Ja.. snygghet kostar ju har man märkt vid dehär laget!:angel:
Snart köper jag bara nåt gammalt beg. träns och så får det vara bra!:rofl:
Haha nej men de känns så lönlöst på nåt sett! Alltid hittar jag nåt fel me tränsen, vill hitta tränset med stort T !!:love: men hittar jag något som ligger nära så kostar dom allltid över tusenlappen:D självklart:P

Även Börjes tar betalt för kvalitet. Köper man deras billiga grejer får man vad man betalar för. Tränset skulle säkert kosta det dubbla nån annanstans.

Även Börjes tar betalt för kvalitet. Köper man deras billiga grejer får man vad man betalar för. Tränset skulle säkert kosta det dubbla nån annanstans.

hmm.. ja det förståss! det tränset ska jag hålla i minnet! Inte så mycket för ofodrade träns men älskar när man kan ta bort snokremmer helt!:d

Lillatrotter.: Har du fått hem ditt stübbenträns ännu!?:d

Nej inte ännu, hoppas på att det ser bra ut så kan jag byta ut det mot nått av de äldre, ;)
Såg att det fanns några billiga i storlek cob kvar bruna med vitt foder!!
Ifall nån letar billigt stübben träns :)

Lägger ut en bild på det nya när det dyker upp!!

Cliff Barnsby. Köptes till en bruna och är fortfarande den brunas, men ibland får hon låna ut och dela med sig :D

Lillatrotter.: Har du fått hem ditt stübbenträns ännu!?:d

Nej inte ännu, hoppas på att det ser bra ut så kan jag byta ut det mot nått av de äldre, ;)
Såg att det fanns några billiga i storlek cob kvar bruna med vitt foder!!
Ifall nån letar billigt stübben träns :)

Lägger ut en bild på det nya när det dyker upp!!

Gör de! Supersugen på att se hur den bruna färgen är:d

Liknande trådar

G
Utrustning Ny brun sadel = nytt brunt träns! :) Sadeln är ganska rödbrun i nyansen, och hyfsat mörk. Har kikat på Tolga bl a, och är lite kär i...
Svar
11
· Visningar
3 435
Senast: panaccea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama