Snygga bruna träns!

Sv: Snygga bruna träns!

Tycker faktiskt att CH träns på Hööks är prisvärda och fina.
Mjuka och härliga redan från första början.

ja, jag kollade på ett träns där som såg helt ok ut!:)
Men lägger hällre till några hundra och får ett träns i bra kvalitet och som jag verkligen tycker om!
Man har ju lite erfarenhet av hööks träns:angel: men dom kasnke blivit bättre?

Jag har ett brunt Frank Baines pullartäns och det kan jag verkligen rekommendera! Dels är det snyggt och lädret är såååå mjukt!:love:

Gillar frank baines bruna träns med pullarnosgrimma, är typ drak havanna, en mycket snygg brun färg med lite rött i, har tyvärr ingen bild, men kvaliten är SUPER, haft mitt i 6 år nu och ser ut som nytt och är sååå mjukt och fint:love:

Ska du ha med silverspännen skulle jag köpa Hubertus, ett träns med kvalitet som också håller sig superfint i många många år, och har ju dessutom kommit med lite bling-bling pannband:d

mannecwd.jpg

träns från cwd, inte världens bästa bild men.. väldigt mjukt läder och bra kvalité, kan rekomenderas! :d

Ohhhhh vad snyggt!!:d
Och tyglarna var inte dåliga dom heller!
Du har inte fler bilder?:)

Kan du PM,a om pris?:D

Har sett och kännt på de huvudlag som de har på Ö&B, de är SÅÅÅÅ
fantastiskt mjuka och stilrena. Tyvärr har jag inte någon bild, men kika där.

Pris: 199:- vilket jag tycker är billigt. Det finns både med strass och utan.
Samt så hade de ett som var helt slätt och tunnt blev kär med en gång. Fanns i svart och brunt som var kanon snyggt.

VAr smidiga och INGET hårda/vassa.:love:

Jag har ett träns därifrån, ett med platt nosgrimma och pannband.
Det kändes som du skrev riktigt fint och mjukt och så. Men det spricker väldigt lätt. Tyvärr... :( När man spänner nosgrimman och drar remmen mot spännet så spricker det mer och mer för varje gång... :(

om man tycker att öb´s 200kr träns är fantastiskt mjukt så har man inte höga krav på bra kvallite!:confused:

Det andra tränset var smalt och snyggt, även de första om än något ljust..vad är det för något?
Har även tänkt köpa samma GG pannband (har redan de svarta men är frälst i dom:angel:) till pullartränset.

Lite "krav" jag har på tränsen här då:D

Aachen tränset- stilrent, "engelsk look", gärna vit/créme stickningar, mörkbrunt, silverbeslag, behöver inte vara aachen vanlig nosgrimma går ännu bättre!

Pullartränset- Mörk brunt, mellanbrun eller med inslag av lite rött, mässingsspännen, snyggt och maffigt!

hööks har många fina och bra titta där!:D

Liknande trådar

G
Utrustning Ny brun sadel = nytt brunt träns! :) Sadeln är ganska rödbrun i nyansen, och hyfsat mörk. Har kikat på Tolga bl a, och är lite kär i...
Svar
11
· Visningar
3 435
Senast: panaccea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama