Snygg remontnosgrimma!

M

Melgibson

Moderator får gärna flytta tråden om den ligger fel..

Jag är ute efter en SNYGG remontnosgrimma, har letat massor på nätet, men hittar inget som faller mig i smaken.. :(

Har svart träns med silverspänne, blingat pannband.. Alla jag hittat är så pyttiga, ser ut som "50 talet ringde och ville ha tillbaka sin nosgrimma"..
Nej, vill ha något som är/ser lite exlusivare ut. Helst helsvart, då min häst har mycket tecken..

Väntar spännt på svar!! :D

Sv: Snygg remontnosgrimma!

Vet du hur dom ligger i pris på en höft? :D

För bara nosgrimman...? Kanske, 6-700? ett träns kostar runt 2000 så det känns väl rimligt. Någon annan vet kanske bättre. Men då ÄR nosgrimman iaf exklusiv ;).

Jag har en snygg nosgrimma från Globus men brun fodring (finns även i helsvart) kostar runt 200 kr

2471677330059748183S600x600Q85.jpg

Har kollat på den, den var fin men fanns inte i xfull. :(

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 639
Kläder & Bli fin Jag har i omgångar letat efter en snygg jobbväska som rymmer lika mycket som en kappsäck men som designmässigt är mer handväska än tote...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 076
Senast: Septicemia
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 708
Senast: Calmiche
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 643

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Burkmat
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar