H

Hedwig02

Undrar bara om det är en tillfällig sammanslagning av dressyrsidorna eller om det ska vara så här nu?
Eller har jag missat någon info någonstans.
Jag upplever att det blir mer svårnavigerat.:confused: och blir lite yr i mössan när jag ska försöka hitta något. (Kan vara åldern också...:angel:)

Sv: Snurrig

Jag undrar också! det är väl inget annat underforum som har blivit sammanslaget, bara dressyr? varför?

Oj, ja nu såg jag att de andra forumen är likadana. Vad är det som händer egentligen?

Det finns en tråd på "om bukefalos", gå dit och säg vad ni tycker istället.

För övrigt håller jag med. Ser ingen poäng med att ha kategorier om allting ändå balndas. Mycket svårnavigerat.

Hedwig02: Nejda det är inte din ålder, inte än :p
Gunnar har gjort så att man nu läggar till Prefix innan rubriken (Avel, Utrustning, Vård eller Gnägg) vilket sedan kommer att markeras med en grön färg när tråden är skapad, mycket sämre och jobbigare enligt mig också men ville förklara så att du inte tror att det är åldern än som spökar för dig.

Lancet: Du tog orden ur min mun

Det är inte det minsta krångligt om man vet hur man ska göra! ;)

längst ner på sidan kan du välja vilka trådar du vill se, så istället för att gå in på tex dressyrgnägg scrollar du fram gnägg under vilka prefix du vill se. vill du tex bara se de trådar som låg under huvuddelen dressyr förut så väljer du att visa trådar med (inget prefix).

sen så brukar många tycka att nya förändringar är skitkrångliga och skitdåliga i början, men de flesta brukar ge med sig efter att ha vant in sig vid det! :)

Jag har faktiskt lixom du, kommit fram till att det är jäkligt bra. Det tog bara en dag med väldigt få buke-timmar. Hittade funtionen att välja prefix och då blir det ju mycket lättare. Dels överskådligt, men lätt att hitta det man vill.

Jag gillar. :)

jag måste vara välldigt trögfattad för jag förstår då inte ett dugg :crazy:

jag gillade underforumena för då var det snyggt och prydligt uppradade och jag kunnde gå in på vilken tråd jag ville

nu är ju allt huller om buller hittar ju ingenting

// vickis som fått för mycket frisk luft :D

kl
Der var väll bra med prefix men ni verkar ha glömt bort "dressyr" :(

Nu kigger jö dressyr under gnägg....måste man ta sig igenom alla dessa gnägg-trådar för att se dressyr-trådarna ??

Senast ändrad:

till både dig och vickis:

kika längst ner på sidan, där finns visningsalternativ, där kan man välja vilket "underforum" man vill se, så ser man bara dom. det är precis samma sak, bara att man kan välja om man vill ha allt på en sida eller inte!

vill man som du dressyrmupp bara se dressyrtrådarna väljer du "(inget prefix)" som visningsalternativ i prefixscrollern så kommer dressyrtrådarna fram, dvs de som låg på dressyrs huvudsida förut!

Det är bara att klicka på prefixen innan trådnamnet (den lilla rutan med ett G) så kommer man till alla gnäggtrådar.

Sen ifall man vill ha dressyr så klickar man på prefixet på en trådnamn som har en tom ruta så får man upp alla dressyrtrådar, man behöver inte ens blädra ner på sidan!

Superbra tycker jag :banana:

Liknande trådar

Anläggning Hejsan svejsan. Jag har lite frågor angående underlag som är mer tillfälligt till en ungefär 4 m lång och 5 m bred spilta med slang...
Svar
2
· Visningar
359
Senast: tara
·
Dressyr Apropå diskussionen om reaktiva hästar (jag har också haft en, det ÄR ganska märkligt för även om man är van vid reaktiva hundar så är...
Svar
2
· Visningar
810
Kropp & Själ Jag funderade på om det här var värt en egen tråd, men å andra sidan har den här tråden spretat åt så många olika håll redan, så varför...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
2 464
Senast: Sel
·
Hundträning Hej, Som vissa kanske läst innan har jag en 10 månaders ESS Jag behöver lite tips och råd kring just nosaktivering. Jag skulle hemskt...
Svar
11
· Visningar
899

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka