Snösulor shettis

kattan1974

Trådstartare
Hejsan! Har en liten shettis som har storlek 8,0 på skor, vet någon var man kan få tag på små snösulor? Min hovis visste inte så kom med förslag.vet att det finns alternativet med glass lock men jag e inte så mycket för knep och knåp

Sv: Snösulor shettis

Borde det inte gå att klippa sönder en stor snösula och sätta dit en del?
Alternativet är väll annars att sätta hel sula, men det är ju inte så kul.

Som föregående skrev, så klippa dom i hlften är inga problem alls, det brukar min hovslagare göra.

Jag frågade honom om detta sist att klippa de på hälften han vart bara tveksam fall de inte vart för breda där fram. Kostar o andra sidan inte så jättemycket o köpa snösulor så är värt ett försök iaf.... Tror de bara e hovis som e lite ovan vid shettisar han skor mest stor hästar ;) tänkte vi skulle få slippa klampar nu när de vart kallt men icke idag när dottern red hade hon värsta platåskorna :/ min pålle med sulor klara sig galant....

Liknande trådar

Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 613
Senast: Claraclara
·
  • Låst
Gnägg I familjen finns 2 varmblod 21 och 10 år och två shettisar 26 och 17 år. De är redan en tight flock då varmbloden kom hem till oss i...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
3 831
Senast: Hedinn
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 115
Senast: Juli0a
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 351
Senast: Stergo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar