Q
Qudexco
behöver lite tips och råd om hur jag ska göra med min pålle nu när han ska skos. han skos med ca 8 veckors mellan rum alltså om jag skor honom imorgon kommer jag inte sko fören islutet/mitten på november. och då har det ju garanterat snöat för länge sen!! och det värsta jag vet är styltor! höll på att dö förra året när han fick gå utan de 4 första DAGARNA och jag kunde inte rida utan fick sitta av ung 5 ggr på 100 m´eller nått liknande men nu är det så att kavalisorten på min pålles hovar är inte den bästa och skorna flyger all värdens väg med dessa sulor på!
men hur ska jag göra använder de med luft kanal i (?) funderar på att sätta sulor bak och sen använda sånna där lösa vad det nu heter på fram när snön väl kommer! jag vill vara väl förbredd!!! men vad tycker du hur ska jag göra!!
men hur ska jag göra använder de med luft kanal i (?) funderar på att sätta sulor bak och sen använda sånna där lösa vad det nu heter på fram när snön väl kommer! jag vill vara väl förbredd!!! men vad tycker du hur ska jag göra!!