Snart Tvååker!

Bismark

Trådstartare
Vilka ska ställa och vilken/vilka dagar? Vilken ring?

Jag ställer både Norfolkterrier och Phaléne på fredagen och på lördagen blir det bara Phalénen.

Sv: Snart Tvååker!

Ringarna glömde jag ju skriva!

Noffen går i ring 26 på fredagen.

Phalenén går i ring 38 båda dagarna.

Hur gick det för er i Tvååker. Min helg har varit underbar: fredag fick vi cert och idag (lördag) blev det cert, bästa tik, cacib, BIR, BIG - 1. Långhårig normal tax har jag, en lyckad helg. Men fortfarande skakar händerna efter en sån här dag.

Hur gick det för er i Tvååker. Min helg har varit underbar: fredag fick vi cert och idag (lördag) blev det cert, bästa tik, cacib, BIR, BIG - 1. Långhårig normal tax har jag, en lyckad helg. Men fortfarande skakar händerna efter en sån här dag.

Ett stort Grattis!! Vad kul att det gick så bra! :banana:
Vad har ni inplanerat framöver? Vi ska till Mariefred, Ronneby, Öland och Växjö :)

Hjälpte min kompis på Fredagen och I går ställde hag själv min ena gosse..
(av 5 st)2:hane med CERT..HANär ju för liten för att få CAC (suck)

Hur gick det för er?

Det gick sådär.. Phalénen fick 1:a, 2:a och HP på fredagen och 1:a 2:a på lördagen. Dessutom fick uppfödargruppen HP och avelsgruppen blev bästa avelsgrupp med HP. Är nöjd med henne ändå för domaren på lördagen var inge kul, han var väldigt hårdhänt och sur. Men hon fick kanonbra kritik av båda domarna! "Mycket lovande junior"

Noffen gick det över förväntan med, hennes första utställning och hon är 4 år. Fick fin kritik och 1:a, 2:a så jag blev glatt överraskad!

*kl*

Fredagen: 2:a i junkl.
Lördagen: 1:a i junkl, 2:a i junkkl.

Och av det påstådda tångbettet syntes inget; det står i vart fall inget i kritiken, men man får inte en etta på officiell utställning med tångbett. :smirk:

Här är min sötnos. kortet är lite gammalt.
smulan058.jpg

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Myrten
·
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
558
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 451
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 924

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka