gadriel
Trådstartare
P g a okunnighet hos de förra ägarna så var hanen kvar hos Molly efter förra kullen och blev därför dräktig igen . Detta upptäckte jag förra veckan och pratade med med hon jag fått dem av (hon är uppfödare och hade dem en vecka innan jag köpte dem av henne). Hon visste inte om detta (och var något irreterad på förra ägaren som itne varit uppriktig) men enligt hennes beräkningar ska de komma nu i helgen.
Jag trodde de skulle kommit natten som var för Molly är verkligen smällfet men inte då, så förhoppningsvis kommer de väl inatt istället.
Det är SÅ spännande
Här är från idag på morgonen när de åt frukost, de två cremefärgade/vita är Mollys ungar från förra kullen, de är 10 veckor nu.
Tjocka Molly. Ska blir spännande vad det blri för färger, hanen är svart/vit/brun (vet ej vad för brun). Det känns som det iaf är två bebisar:
Molly med förra kullen:
Jag trodde de skulle kommit natten som var för Molly är verkligen smällfet men inte då, så förhoppningsvis kommer de väl inatt istället.
Det är SÅ spännande
Här är från idag på morgonen när de åt frukost, de två cremefärgade/vita är Mollys ungar från förra kullen, de är 10 veckor nu.
Tjocka Molly. Ska blir spännande vad det blri för färger, hanen är svart/vit/brun (vet ej vad för brun). Det känns som det iaf är två bebisar:
Molly med förra kullen: