Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, både jag och dottern har. Vi ska också ta dos 3 i år. Vi bor i omr där det är hög risk för TBE och har genom åren fått ett par fästingar.Jag ska ta dos 3 i morgon, sen är det väl 5 år till nästa.
Tänkte att jag vill ta sprutan innan våren då alla andra kommer på att de också ska vaccinera sig.
När jag tog dos 1 och 2 var det mycket folk på mottagningen och väldigt rörigt. Vill undvika det nu.
Jag medTack för påminnelsen! MÅSTE ta tag i det.
Tar dos 3 nästa vecka!Jag ska ta dos 3 i morgon, sen är det väl 5 år till nästa.
Tänkte att jag vill ta sprutan innan våren då alla andra kommer på att de också ska vaccinera sig.
När jag tog dos 1 och 2 var det mycket folk på mottagningen och väldigt rörigt. Vill undvika det nu.
Fick borrelia i somras och det fick mig att inse att det verkligen är dags att skydda sig mot det som går i alla fall...Jag med
Det är vell 3 år till nästa sedan vart 5:e år.Jag ska ta dos 3 i morgon, sen är det väl 5 år till nästa.
Japp, tagit tre doser! Det rekommenderas inte ännu här i Halland, men vi är en del iväg på tävlingar med hundarna, och då är vi också ute i skogarnaJag ska ta dos 3 i morgon, sen är det väl 5 år till nästa.