Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
...för fölet att komma! Bara 31 dagar till beräknad nedkomst. Och JAG är spänd, GLAD och helt jäkla supernervös.
Var bara tvungen att skriva av mig lite...
Här är det 20 resp 50 resp 80dgr kvar Synd bara att de två första är förstföderskor och den vana avelsmärren kommer sist. Pirret har inte infunnit sig ännu men kommer nog snart hos mig med. Har extra koll på det första stoet nu men har inte börjat vaka ännu. Lycka till! Får se vem som får vaka först
Oh shit! Bara typ 17 dar kvar för mitt sto... jag tror jag tuppar av snart! Vet inte vad jag skulle ta mig till om något går fel. Förstföderska är hon dessutom. Puh!
Jag ska ha fem föl i år där de första ska komma runt den 10 April st ska det bli då en försföderska och så mitt gamla sto(23 år) sen kommer nästa runt 6 maj och sen har jag 2 st till i början på juni många vaknätter blir det men mest nervös är jag nog för min gamla märr kanske sista chansen med henne vem vet...
13 dagar till beräknad fölning! Nervöst ja... Fröken visar dock inte minsta lilla tecken än - inga lossade bäckenband, inte fyllt juvret, magen har inte "sjunkit" - ingenting. Bara en stor mage.
Hundavel & Ras
OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
Trädgård & Växter Tur att det var en gold iaf, vad det nu är, iom att du får en ring of fire för 49 kr på Ikea... 🙈 Hoppas att jag inte får samma, just...
Hundavel & Ras I trådstarten så uppfattade jag det som TS sökte en hund till hela familjen och inte tänkte dumpa hunden helt till 10-åringen. Att vråla...
Foder & Strö Förutom många bra tips i tråden och rutimer du redan har så föredrar jag att ha fri tillgång på grovfoder så att hästarna kan äta när de...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.