aiquen
Trådstartare
Snart åker jag och hämtar mina tre så väldigt efterlängtade råttor! Har svårt att förstå att det redan gått fem veckor sedan jag först fick kontakt med dem (eller deras nuvarande ägare då ). Men i morgonkväll är de här. Eftersom en av mina föräldrar ska köra mig kunde vi inte åka förrän denne slutat jobba vid fem. Typiskt nog fick jag då tandläkartid, så nu får vi åka efter det istället. Fast då har jag ju något att se fram emot medan jag ligger under borren och det kan ju behövas!
Men allting är redan fixat för råttornas hemkomst. Buren är i ordninggjord (jag har hållit på att möblera om i den i en vecka nu, men nu tror jag att jag är nöjd - bara att hoppas att råttorna blir det också ) och idag la jag även in ströet. Sen blir det väl till att fixa till lite mat till dem när de kommer hem, så de känner sig riktigt välkomna. Blir spännande att se sen om jag kommer kunna låta bli dem åtminstone den första kvällen, så de får göra sig hemmastadda ifred.
Jag är så glad! Så håll nu tummarna för mig att allt går bra!
Men allting är redan fixat för råttornas hemkomst. Buren är i ordninggjord (jag har hållit på att möblera om i den i en vecka nu, men nu tror jag att jag är nöjd - bara att hoppas att råttorna blir det också ) och idag la jag även in ströet. Sen blir det väl till att fixa till lite mat till dem när de kommer hem, så de känner sig riktigt välkomna. Blir spännande att se sen om jag kommer kunna låta bli dem åtminstone den första kvällen, så de får göra sig hemmastadda ifred.
Jag är så glad! Så håll nu tummarna för mig att allt går bra!