Snart är de dags!

enjoyable

Trådstartare
Nu till helgen är de dags för mig att flytta in i min egna lägenhet :bump: Det är en hyresrätt och jag föll verkligen pladask när jag var å tittade på den. Fast de finns en nackdel, köket är gult och jag HATAR gult :cool: Men eftersom att köket är målat så tänker jag, om jag får för förvaltaren, måla om köket till en mer passande färg, typ blå/grå.

Men en grej skrämmer mig.. jag är extremt rädd för eld. Varje natt om jag sover ensam rycker jag ur i princip ALLA kontakter från vägguttagen och kontrollerar minst 10 ggr att allt står rätt till. Visserligen bor jag just nu i en stor 6:a med föräldrarna och antar att de blir bättre när ytan blir mindre och jag känner att jag har mer kontroll på läget.

Men känner ändå en sån enorm längtan! Vill lixom flytta nu, även om de inte går!
Kommer att lägga in bilder på min lya sen efter helgen då jag förhoppningsvis har fått ordning på de mesta!

:bump:

Sv: Snart är de dags!

Vad roligt! :bump:

Jag flyttade hemifrån för snart fyra månader sen, och det är det bästa jag har gjort i hela mitt liv :love:
Innan jag flyttade hade jag vissa problem med att vara själv hemma när det var mörkt, vistades inte på nedanvåningen på kvällar/nätter om jag inte var absolut tvungen. Vad grymt rädd att någon skulle slå in fönstret i rummet jag satt :D Men nu bor jag på första våningen, med ganska mycket insyn rakt in i mitt vardagsrum och det stör mig inte alls!
Så jag tror nog att du också kommer komma över din eldrädsla :)

Åh, vad kul att du ska flytta =) Det kommer gå jättebra. Som du själv skriver, är det en mindre yta att "hålla koll" på så du kommer nog kunna slappna av mer då. Håller tummarna för dig!

åh vad spännande!

Själv flyttade jag in i min nya lägenhet igår och det känns som jag kommer att trivas riktigt bra här:)

Angående rädslor för mörker/eld/'mystiskt folk' eller vad man nu har så upplever jag att jag kunde noja upp mig i princip hur mycket som helst när jag bor hemma hos mina föräldrar (i hus) men när jag bott i egen lägenhet är det inte alls samma sak, man har koll på ett annat sätt.

Hoppas det blir bra med lägenheten!

kl

Här kommer det lite bilder på min lya!
(ursäkta röran)

Badrummet
29220825.jpg

29220822.jpg

Hall
29220961.jpg

Vardagsrum/sovalkov
29220926.jpg

29220892.jpg

forts. nästa inlägg...

Ser riktigt fint ut!
Jättemysigt!
Härligt med en liten lägenhet som ändå har ordentligt kök och badrum.:)

Jag flyttar sj till ny lya denna vecka. Fick nyklarna idag men måste vänta tills lördag.:(;)

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
30 218
Senast: EmmaW
·
Övr. Hund :arghh:Min älskade Polly blev 10 år. Hon var en röd dvärgpudel som hade skinn på näsan och en personlighet jag aldrig sett maken till...
Svar
7
· Visningar
1 776

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka